Gå til innhold

Hva er det som får unger til å gjøre sånt som dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er jo ikke særlig populært å snakke om dere skjebne og konsekvensen av den ukontrollerte innvandringen.

Forskjellen er ellers at de ble "outnumbered" over lengre tid enn hva som blir tilfellet med oss.

Du synes ord som "massakrert" og "fortrengt" er ord som beskriver situasjonen i Norge?

• Svar 159
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

57

• Grip

28

• Ulv I Faarikaal

17

• Goliath

11

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du blander hudfarge og religion.

Du snakker om "etniske nordmenn", som om alternativet var fanatiske muslimer.

Jeg håper at om 50 år så er Norge et flerkulturelt samfunn, med en fin blanding av alt mulig - fremfor den stalinistiske mono-kulturen du forfekter.

Jeg kan godt gjenta spørsmålet, men anser det som nytteløst.

Skrevet

Det er synd du ser det slik.

Jeg tror oppriktig at vi er tjent med at endringer skjer gradvis og over tid. I motsatt fall er jeg redd det vil skapes motsetninger, uavhengig av hva denne ydmyke skriver måtte mene.

Det er jo DU som sitter her og skaper motsetningene, ved bl.a. å påstå at "de" ikke er ordentlige nordmenn fordi de ikke har hvit hud!

Skrevet

Den største utfordringen er mennesker som deg.

Slapp av! Med min erfaring fra Sør Afrika og apartheid har jeg klart å forhandle frem en om-klassifisering av deg, slik at du teller som same! :-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg håper at om 50 år så er Norge et flerkulturelt samfunn, med en fin blanding av alt mulig - fremfor den stalinistiske mono-kulturen du forfekter.

Da er vi død - forhåpentlig:-)

Skrevet

Vi kommer til å sitte å drekke oss tilbake til gudene på den ytterste nøgne ø, mens våre nye landsmenn raserer og planerer det siste av vår dyrebare kultur.

Og INGEN vil savne verken dere eller "kulturen".

Skrevet

Det er jo DU som sitter her og skaper motsetningene, ved bl.a. å påstå at "de" ikke er ordentlige nordmenn fordi de ikke har hvit hud!

Hvis det skulle skje at etniske nordmenn kom i mindretall her i landet i løpet av et par generasjoner, synes jeg det er beklagelig..først og fremst på grunn av den kulturelle omveltning det ville medføre.

Jeg vil for øvrig anta at 90% av folket er enig med meg i dette, tror du ikke?

Skrevet

Personlig er jeg langt mer opptatt av de kulturelle endringer som en marginalisering av etniske nordmenn vil medføre.

Hudfarge er jeg mindre opptatt av, selv om jeg har tro på at endringer bør skje gradvis og over lengre tid.

Hvilke "kulturelle endringer"?

Du tenker på at Den Vestlandske Indremisjon vil få mindre makt, eller at det kommer mange svensker, dansker og tyskere her? Eller er det tyrkere og pakistanere (som "tilfeldigvis" har mørk hud) som plager deg?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

I resten av verden og i hele historien fins ikke noe som taler for at noen vil høste fordeler av et multikulturelt, multireligiøst og multinasjonalt samfunn.

Alltid ender det med at noen vil mele sin egen kake på bekostning av de andre. Konflikter og senere krig er alltid resultatet.

Jeg flytter heller vekk enn å prøve å integrere meg.

Skrevet

Nei, jeg blander ikke. Jeg sier på den ene side at en utvikling hvor etniske nordmenn kommer i mindretall i løpet av 50 år, er beklagelig av forskjellige grunner. Først og fremst på grunn av voldsom kulturell omveltning, men også på grunn av stor fare for motsetninger.

Når det gjelder islam, må vi vel som gode borgere være enige om at deres innvirkning i Norge bør være minst mulig?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Og INGEN vil savne verken dere eller "kulturen".

Det er også notert.

Skrevet

Jeg kan godt gjenta spørsmålet, men anser det som nytteløst.

Du forsøker å snakke deg vekk igjen.

Jeg har ingen problemer med å besvare spørsmålet - jeg vil håpe at om 50 år så er, akkurat som nå, Norge styrt etter humanistiske lover og regler.

Skrevet

Det er synd du ser det slik.

Jeg tror oppriktig at vi er tjent med at endringer skjer gradvis og over tid. I motsatt fall er jeg redd det vil skapes motsetninger, uavhengig av hva denne ydmyke skriver måtte mene.

Og hvilken motsetninger tror du jeg og andre adopterte skaper?

Skrevet

Hvilke "kulturelle endringer"?

Du tenker på at Den Vestlandske Indremisjon vil få mindre makt, eller at det kommer mange svensker, dansker og tyskere her? Eller er det tyrkere og pakistanere (som "tilfeldigvis" har mørk hud) som plager deg?

Nei, jeg tenker mer på at inkompatible kulturer får mere påvirkning, spesielt islam. De er mange ganger verre enn noen indremisjon.

Skrevet

Da er vi død - forhåpentlig:-)

Jeg regner da med at de fleste på DOL kan leve 50 år til! :-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hvis det skulle skje at etniske nordmenn kom i mindretall her i landet i løpet av et par generasjoner, synes jeg det er beklagelig..først og fremst på grunn av den kulturelle omveltning det ville medføre.

Jeg vil for øvrig anta at 90% av folket er enig med meg i dette, tror du ikke?

Nei, for hvis 90% av folket var enige med deg så ville ikke de som ikke var "etniske nordmenn" være i flertall!

Ting endrer seg, Grip, og du sitter om Ridder av den Tapte Sak.

Skrevet

Og hvilken motsetninger tror du jeg og andre adopterte skaper?

Jeg tror ikke at du skaper noen motsetninger. Jeg har heller aldri hevdet det. Tvert i mot.

Jeg er opptatt av å få til en kontrollert og balansert utvikling når det gjelder innvandring. Adopterte spiller i denne sammenheng ingen som helst rolle.

Skrevet

I resten av verden og i hele historien fins ikke noe som taler for at noen vil høste fordeler av et multikulturelt, multireligiøst og multinasjonalt samfunn.

Alltid ender det med at noen vil mele sin egen kake på bekostning av de andre. Konflikter og senere krig er alltid resultatet.

Jeg flytter heller vekk enn å prøve å integrere meg.

Du skriver: "Jeg flytter heller vekk enn å prøve å integrere meg."

Fint. Ingen tvinger deg til å bli boende.

Skrevet

Jeg regner da med at de fleste på DOL kan leve 50 år til! :-)

Med vennlig hilsen

Jeg vet ikke hvor tilårskommen du er, men jeg, Dorte med flere er nok gått til hvile om 50 år. (håper jeg)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Du skriver: "Jeg flytter heller vekk enn å prøve å integrere meg."

Fint. Ingen tvinger deg til å bli boende.

Hvilket jeg blåser i.

Jeg meler min egen kake, og forlater skipet når det synker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...