Gå til innhold

Hva er det som får unger til å gjøre sånt som dette?

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hvor tilårskommen du er, men jeg, Dorte med flere er nok gått til hvile om 50 år. (håper jeg)

I min familie lever vi lenge! (De fleste av oss!)

Men mormor sin tante brakk lårhalsen da hun skulle hoppe over et stengjerde mens hun sprang etter bussen i 30 cm sne. Da var hun 97....

:-)

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

• Svar 159
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

57

• Grip

28

• Ulv I Faarikaal

17

• Goliath

11

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Fint. Som sagt, ingen tvinger deg til å bli boende. Du kan flytte når du vil eller ikke vil.

Da trekker jeg dit hvor jeg kan realisere meg selv og slappe av på mine gamle dager, så kan dere her "ta utfordringene" som dere er så hipne på å få lov til. Jeg tipper dere blir svette i trøya.

Men så kommer jeg sterkere tilbake og skriker : "HVA VAR DET JEG SA!!!"

Så må alle bøye kne og innrømme at jeg hadde rett.

Du skriver: "Så må alle bøye kne og innrømme at jeg hadde rett."

*ler*

Det minner om en 5 åring som skal rømme hjemmefra, og når foreldrene tar det helt avslappet så kommer ungen med "Men så kommer jeg sterkere tilbake og skriker : "HVA VAR DET JEG SA!!!""

Hva har du tenkt å gjøre når ingen engang gidder å høre på deg, men flirer istedet?

Annonse

Ulv I Faarikaal

Du skriver: "Så må alle bøye kne og innrømme at jeg hadde rett."

*ler*

Det minner om en 5 åring som skal rømme hjemmefra, og når foreldrene tar det helt avslappet så kommer ungen med "Men så kommer jeg sterkere tilbake og skriker : "HVA VAR DET JEG SA!!!""

Hva har du tenkt å gjøre når ingen engang gidder å høre på deg, men flirer istedet?

Den tid den sorg. Men da er mange år gått og håret er grått.

Før man nå helt havner uti eksesser, trenger jeg en liten klargjøring fra Dorthe og sør;

Forstår jeg dere rett hvis det er likegyldig for dere om vårt lands befolkning f.eks. om 50 år består av en majoritet av muslimer?

Jeg ville sette pris på et ærlig svar.

Det er i hvert fall ikke likgyldig for meg. Men det er ikke religionen i seg selv som er det utslagsgivende. Kristendommen er sannelig ikke noe bedre.

Derimot er jeg redd for at samfunnet skal forandre seg til det verre. Se f.eks Høybråten som nå vil gå mot abort.

Hei,

Statistikken er faktisk ganske klar - de som har mest kontakt er de mest positive til innvandrere, og de som har høyest utdannelse/tjener best også.

De som misliker innvandrere mest er pensjonister med kun folkeskolen.

Med vennlig hilsen

Veeel, man skal ikke kimse av folk uten mastergrad.

De fleste store omveltninger er ikke er initiert av "høyest utdannelse/tjener best"-folket.

Det er kanskje til og med denne type menneskers knallharde svetting over langt tid, som gjør at du kan sitte her og fjase om å muslimisere ditt eget land.

Veeel, man skal ikke kimse av folk uten mastergrad.

De fleste store omveltninger er ikke er initiert av "høyest utdannelse/tjener best"-folket.

Det er kanskje til og med denne type menneskers knallharde svetting over langt tid, som gjør at du kan sitte her og fjase om å muslimisere ditt eget land.

Det er ingen som "kimser" av folk uten utdanning, men alt annet like så vil jeg påstå at folk med høyere utdanning har mer informasjon og kunnskap om emnet. Det betyr ikke at de uten utdanning "tar feil", men at jeg stoler mer på de som har kunnskap om emnet.

I min familie lever vi lenge! (De fleste av oss!)

Men mormor sin tante brakk lårhalsen da hun skulle hoppe over et stengjerde mens hun sprang etter bussen i 30 cm sne. Da var hun 97....

:-)

Med vennlig hilsen

Det er bare de aller fåeste som oppnår så høy alder med helsa i behold. Jeg er daglig innom et sykehjem i kommunen, og ser mye lidelser som jeg helst ikke vil oppleve.

Du blander hudfarge og religion.

Du snakker om "etniske nordmenn", som om alternativet var fanatiske muslimer.

Jeg håper at om 50 år så er Norge et flerkulturelt samfunn, med en fin blanding av alt mulig - fremfor den stalinistiske mono-kulturen du forfekter.

Det er KUN du som trekker hudfarge inn i dette her Sør.

Fremmedkulturelle innvandrere kommer i alle "farger" inklusive hvit.

Annonse

Du forsøker å snakke deg vekk igjen.

Jeg har ingen problemer med å besvare spørsmålet - jeg vil håpe at om 50 år så er, akkurat som nå, Norge styrt etter humanistiske lover og regler.

Med andre ord - ikke et land som lider under et muslimsk flertall....

Kanskje du skulle bestemme deg for hva du egentlig mener og vil?

Har du et par eksempler på "moderate" muslimer?

Hva legger du i begrepet?

Jeg venter fortsatt på eksempler på "moderate" muslimer, altså de som du ser for deg skal utgjøre flertallet her i landet om et par generasjoner.

...venter...

Og "etniske nordmenn"?

Du snakker hele tiden om hudfarge, sør. Er du fryktelig beskjemmet og skyldbetynget på grunn av din hvite hudfarge? White man's burden?

Din uforsonelige holdning overfor eget folk og egen kultur må da bli slitsom i lengden?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...