Gjest Daisy Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 Tror jeg lider av beslutningsvegring i dag... Hva skal vi ha til middag? Noe ikke så komplisert, men lørdagsmiddag-aktig. 0 Siter
Gjest TIGA Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 er det kveldsmiddag for to voksne? eller familiemiddag med barn? 0 Siter
Tornerose Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 Vi skal ha taco i allefall, enkelt og godt. :-) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 Vi skal ha taco i allefall, enkelt og godt. :-) Det hadde vi i går Men det er jo så godt at vi kan ha det en dag til hehe 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 er det kveldsmiddag for to voksne? eller familiemiddag med barn? To voksne.... 0 Siter
Gjest TIGA Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 To voksne.... 1.ost,kjeks,frukt og vin (romantisk, men kanskje ikke så mettende?) 2.taco. 3.kyllingfilet,ris og en god saus. 4.biff og fløtegratinerte poteter. 5. svinekjøtt i strimler og wok grønnsaker 6. gryterett av noe slag? 7.stekt kylling, pommefritz bearnesaus og salat. Noen tips, vet ikke om det er din type mat da.) Ellers kan du jo gå inn på www.matprat.no der har de vel kanskje noen tips? 0 Siter
Gjest selje Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 To voksne.... Vi skal ha pizza. Ellers har vi ofte (pose, såkalt svensk) ertesuppe på lørdager. med oppskårne pølsebiter og timian i. Eller bacon og egg og tomatbønner. Eller maiskolber og stekte poteter og speilegg, eller litt karbonade til. Eller biff med løk på brødskive. Eller pasta med en boks tunfisk, en løk, hvitløk, en boks tomater og litt kapers eller svarte oliven om du har. 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 Vi har vært i kebabbutikken, jeg har kjøpt kebab, dattera og kjæresten pizza. Nå har jeg egentlig lyst å ta en middagslur. 0 Siter
Rubia Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 Slike halvstekte baguetter...evnt. en uthulet loff... Fyll med stekt kjøttdeig (m. tomatpure ) og evnt. annet. Dryss på revet pizzaost. Stek i ca. ti min. Kjapt, enkelt og godt. God lørdag. Hilsen... 0 Siter
molli Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 Mulig du har handlet alt, men vi har kjøpt inn to pakker ferdigmarinert, strimlet svinekjøtt til wok'en, og en pose frosne "Chinese" wok-grønnsaker. Knallgodt! :-) 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 Mulig du har handlet alt, men vi har kjøpt inn to pakker ferdigmarinert, strimlet svinekjøtt til wok'en, og en pose frosne "Chinese" wok-grønnsaker. Knallgodt! :-) Vi skulle har baconpizza, men så kom naboen og innviterte på biff. (luksusproblem) Han ville antagelig ha selskap av en seriøs person:-/ 0 Siter
Gjest naaam Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 vi bestillt chinamat, fiks ferdig...enkelt og godt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.