Gå til innhold

FU hva med skinnsko og skinnhansker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

23

• Goliath

13

• thermos

6

• SierDuDet

4

Mest aktive i denne tråden

Vet du om det går an å få tak i varme goretexhansker med skinn i håndflaten *spent*

Det gjør det. Du får goretex hansker med tinnsulfat som både holder deg varm OG tørr - med skinn i håndflaten.

Jeg vet at både Shoei og IXS har det (og mange andre). Hvis du drar på messen 12-14 februar, så tror jeg du vil finne mange produkter i den "klassen". Det har blitt mer og mer etterspurt.

Selv har jeg både hansker og racingstøvler med goretex og tinnsulfat. Topp produkter som bidrar til at regnværsturene blir vesentlig morsommere:-)

Det gjør det. Du får goretex hansker med tinnsulfat som både holder deg varm OG tørr - med skinn i håndflaten.

Jeg vet at både Shoei og IXS har det (og mange andre). Hvis du drar på messen 12-14 februar, så tror jeg du vil finne mange produkter i den "klassen". Det har blitt mer og mer etterspurt.

Selv har jeg både hansker og racingstøvler med goretex og tinnsulfat. Topp produkter som bidrar til at regnværsturene blir vesentlig morsommere:-)

Hvordan butikk må jeg i da da?

Jeg har tittet i vanlige klesforretninger men de har ikke.

Sportsforretning?

Annonse

Har ingenting med saken å gjøre, Dorthe. Ville bare komme med en liten *flau unnskyldning* for at jeg er så sent ute med skiltet ditt. Det er påbegynt. Har bare blitt heftet litt i det siste. Håper det går greit, at du har litt tålmodighet med meg! :o)

mvh

Annonse

Har ingenting med saken å gjøre, Dorthe. Ville bare komme med en liten *flau unnskyldning* for at jeg er så sent ute med skiltet ditt. Det er påbegynt. Har bare blitt heftet litt i det siste. Håper det går greit, at du har litt tålmodighet med meg! :o)

mvh

Jeg smører meg med tålmodighet :o)

Skinn, pels eller kjøtt - hva er forskjellen?

Det eneste som betyr noe er hvordan vi håndterer dyrene før vi tar livet av dem.

Så lenge vi har muligheten til det, så bør vi behandle alle dyr så humant som mulig, og samtidig sørge for at vi gjør hva vi kan for ikke å ødelegge naturens ballanse.

Alt annet blir egentlig bare en diskusjon på "smak og behag"....

Ikke bare en diskusjon om "smak og behag", men en diskusjon om verdisyn.

"....................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...