Gå til innhold

FU hva med skinnsko og skinnhansker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har selvfølgelig både skinnsko, skinnveske og skinnhansker.

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

23

• Goliath

13

• thermos

6

• SierDuDet

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har selvfølgelig både skinnsko, skinnveske og skinnhansker.

Det har de fleste og jeg skjønner ikke helt forskjellen på om skinnet har hår eller ikke :o)

Skrevet

Som IKKE har? Ikke jeg.

Når jeg ser på skoene mine er mesteparten skinn, lommeboka er skinn og jeg har en skinnstol, et par vesker og ei skinnrem rundt håndleddet.

Mener du oppriktig at du ikke eier noe i skinn?

Skrevet

Som IKKE har? Ikke jeg.

Kanskje du skulle se litt nøyere etter?

Skrevet

Når jeg ser på skoene mine er mesteparten skinn, lommeboka er skinn og jeg har en skinnstol, et par vesker og ei skinnrem rundt håndleddet.

Mener du oppriktig at du ikke eier noe i skinn?

Nei, jeg mener ikke det. Les hva jeg skrev.

Skrevet

Kanskje du skulle se litt nøyere etter?

Kanskje du skulle lese svaret mitt litt nøyere? ;)

Skrevet

Nei, jeg mener ikke det. Les hva jeg skrev.

Der kan du se hvor sløv jeg kan være :o)

Skrevet

Det har jeg faktisk ikke. Verken sko eller hansker eller veske. Har aldri hatt problemer med å få tak i finsko heller :)

Skrevet

Men likevel er det in der jeg bor. Med en gang det blir -10 grader, kommer alle gamle pelser fram.

Fysjom fysjom....

:o{

Skrevet

Jeg har både skinnjakke, skinnstøvletter, skinnhansker, og nokså sikkert er en av veskene også i skinn. Og lommeboka.

Skrevet

Jeg har både skinnjakke, skinnstøvletter, skinnhansker, og nokså sikkert er en av veskene også i skinn. Og lommeboka.

Spiller det egentlig noen rolle om skinnet er med eller uten hår?

Skrevet

Kan man ikke bruke skinn-etterligninger da? På samme måte som man har pels-etterligninger....?

Vel, jeg kjøpte ei sånn skinnetterligningsajakke en gang. Den var rålekker, og jeg brukte den mye.

Men plutselig var den alt annet enn lekker. Den ble så til de grader harry, fordi "skinnet" begynte å sprekke og skalle av..._det_ så ulekkert ut, skal jeg si deg!

Etter det kjøpte jeg ei ordentlig skinnjakke -

Skrevet

Spiller det egentlig noen rolle om skinnet er med eller uten hår?

Nei, jeg syns ikke det.

Skrevet

Kanskje du skulle lese svaret mitt litt nøyere? ;)

ups....:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...