Amiga Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 Jeg har selvfølgelig både skinnsko, skinnveske og skinnhansker. 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Skrevet 31. januar 2004 Jeg har selvfølgelig både skinnsko, skinnveske og skinnhansker. Det har de fleste og jeg skjønner ikke helt forskjellen på om skinnet har hår eller ikke ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Skrevet 1. februar 2004 Som IKKE har? Ikke jeg. Når jeg ser på skoene mine er mesteparten skinn, lommeboka er skinn og jeg har en skinnstol, et par vesker og ei skinnrem rundt håndleddet. Mener du oppriktig at du ikke eier noe i skinn? 0 Siter
Goliath Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Som IKKE har? Ikke jeg. Kanskje du skulle se litt nøyere etter? 0 Siter
nanna Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Når jeg ser på skoene mine er mesteparten skinn, lommeboka er skinn og jeg har en skinnstol, et par vesker og ei skinnrem rundt håndleddet. Mener du oppriktig at du ikke eier noe i skinn? Nei, jeg mener ikke det. Les hva jeg skrev. 0 Siter
nanna Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Kanskje du skulle se litt nøyere etter? Kanskje du skulle lese svaret mitt litt nøyere? 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Skrevet 1. februar 2004 Nei, jeg mener ikke det. Les hva jeg skrev. Der kan du se hvor sløv jeg kan være ) 0 Siter
mAd Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Det har jeg faktisk ikke. Verken sko eller hansker eller veske. Har aldri hatt problemer med å få tak i finsko heller 0 Siter
thermos Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Men likevel er det in der jeg bor. Med en gang det blir -10 grader, kommer alle gamle pelser fram. Fysjom fysjom.... { 0 Siter
amber sun Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Jeg har både skinnjakke, skinnstøvletter, skinnhansker, og nokså sikkert er en av veskene også i skinn. Og lommeboka. 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Skrevet 1. februar 2004 Jeg har både skinnjakke, skinnstøvletter, skinnhansker, og nokså sikkert er en av veskene også i skinn. Og lommeboka. Spiller det egentlig noen rolle om skinnet er med eller uten hår? 0 Siter
amber sun Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Kan man ikke bruke skinn-etterligninger da? På samme måte som man har pels-etterligninger....? Vel, jeg kjøpte ei sånn skinnetterligningsajakke en gang. Den var rålekker, og jeg brukte den mye. Men plutselig var den alt annet enn lekker. Den ble så til de grader harry, fordi "skinnet" begynte å sprekke og skalle av..._det_ så ulekkert ut, skal jeg si deg! Etter det kjøpte jeg ei ordentlig skinnjakke - 0 Siter
amber sun Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Spiller det egentlig noen rolle om skinnet er med eller uten hår? Nei, jeg syns ikke det. 0 Siter
Goliath Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Kanskje du skulle lese svaret mitt litt nøyere? ups....:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.