Pappa Bjørn Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 tttttttttttttttttttttrrrrrrrrrrrr7777777777777777777777777777nnmnnbbvczzzååieuuuuuuuuuuuuuuuyyyy kkjjjyytrreewwwqq øøiutrreeqqqwzzz Hilsen datteren til 0 Siter
Gjest selje Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Særlig siste linje imponerte! Så hun pappa på Pondusbiblioteket? 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Den nye brukeren ønskes herved velkommen:-) Det er vel her som i idretten; det er viktig å få tak i dem tidlig! 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Den nye brukeren ønskes herved velkommen:-) Det er vel her som i idretten; det er viktig å få tak i dem tidlig! Er det mulig å bli profesjonell DOLer? Hvis en starter tidlig, mener jeg? 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Er det mulig å bli profesjonell DOLer? Hvis en starter tidlig, mener jeg? Det er jo noen som tjener penger på å være her :-) 0 Siter
Sør Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Den nye brukeren ønskes herved velkommen:-) Det er vel her som i idretten; det er viktig å få tak i dem tidlig! Det er vel foruroligende at den nye brukeren starter sin karriere på DOL ved å snik-skrive under en annen brukers nick? Jeg tror du bør overvåke denne lille luringen nøye! Med vennlig hilsen 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Skrevet 1. februar 2004 Den nye brukeren ønskes herved velkommen:-) Det er vel her som i idretten; det er viktig å få tak i dem tidlig! På vegne av hun som endelig har lagt seg takker jeg for velkomsten og skal overbringe hilsnen. Joda, i startfasen, men jeg fant ut at siden hun først skal drive å hamre på tastaturet i tide og utide kan hun jo gjøre det et sted hun kan være på høyde med enkelte av de andre brukerne.*L* 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Skrevet 1. februar 2004 Særlig siste linje imponerte! Så hun pappa på Pondusbiblioteket? Ja, når tror du sist jeg fikk sitte der i fred?*L* 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Skrevet 1. februar 2004 Hehe! Tidlig krøkes ... Man må tidlig krøkes om man en god krøkke skal bli.*L* 0 Siter
Gjest twisted83 Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Det er jo noen som tjener penger på å være her :-) Håhå.... din frekkis! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.