Gjest Optimal forbrenning... Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hei alle sammen! Hva bør jeg gjøre for å oppnå optimal forbrenning? Er vel egentlig litt overvektig. Prøver å trene regelmessig, men jeg har ikke så veldig god tid. Tidspresset går vel egentlig ut over matkvaliteten også.. Er det noen som har noen gode tips, til en som trenger å bli kvitt noen kilo? Klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramix Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg leste i en svensk avis for ikke så lenge siden at for å "jump-starte" forbrenningen er det en god ide å kjøre harde kondisjonsøkter hver dag i en uke, før man går ned til normal treningsmengde. Det setter visstnok maskineriet igang:-) Vet ikke om det stemmer, men det er kanskje verdt å prøve? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kakel Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Ta med gåstaver på jobben, og gå HARDT 20 minutter i lunsjen, først et stort glass vann og en lavglykemisk frukt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.