Gjest Takk! Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hei Lurer på hva som er best å spise etter du er ferdig med styrketrening, ikke kosttilskudd. På lange ski eller sykkelturer føler jeg at jeg må ha i meg litt næring underveis, hva er best i hive i seg her ? Takker for alle svar ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Samme hva det er bare det inneholder karbohydrater og proteiner. Feks banan og kylling. Tunfisk og rosiner osv... På skitur kan du jo ta med energidrikk. Banan fungerer og.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
growing Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 få i deg tinf med raske karbohydrater, lav GI verdi. disse tas raskt opp i musklene. eksempler er: bananer, rosiner... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.