Gå til innhold

Vedr. tråden "Lever vi i år 2004?? "

Anbefalte innlegg

Gjest Moderator

Hvorfor ikke utestenge en bestemt person som nesten alltid er innvolvert når kranglingen begynner og trådene må slettes? Den mannen ødelegger hver jævla tråd han er med i. Dette vet dere like godt som oss andre her inne.

Hvorfor ikke ta ondet ved roten? Steng han ute eller gi en en kraftig reprimande med en anbefaling om å holde seg unna.

Ellers er det jo utrolig artig å se hva han kan lire av seg og selvsagt artig å erte:-)

Slik det er nå må dere leve med det hvis dere bare sletter innleggene. Men dere må vel sysselsettes dere også:-)

Vi har oppfattet ditt syn på saken. Synes du nå kan slutte å skrive innlegg om Sør - enten du nevner nicket eller ikke.

Vi slettet vel ca 10 innlegg forrige helg hvor du ville krangle med Sør - og så igjen ca 10 innlegg om Sør i går kveld.

Hvis man har behov for å formidle sitt syn på en enkelt bruker til oss, så kan dette gjøres på mail. Vi ønsker ikke slike innlegg i forum.

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

8

• SierDuDet

7

• Sør

3

• Mr Kahn

3

Mest aktive i denne tråden

Vi har oppfattet ditt syn på saken. Synes du nå kan slutte å skrive innlegg om Sør - enten du nevner nicket eller ikke.

Vi slettet vel ca 10 innlegg forrige helg hvor du ville krangle med Sør - og så igjen ca 10 innlegg om Sør i går kveld.

Hvis man har behov for å formidle sitt syn på en enkelt bruker til oss, så kan dette gjøres på mail. Vi ønsker ikke slike innlegg i forum.

Hva har du skrevet til Sør i denne sammenhengen, det må du svare meg på først????? Det er tross alt HAN som setter dette i gang, det VET du like godt som noen annen.

Forresten så krangler jeg ikke med han, jeg har det bare moro:-))

Jeg kommer fortsatt til å ha det artig med han, spesielt hvis du ikke skriver ett lignende innlegg til han og ber han slutte med sin oppførsel.

Det er meget betenkelig at du skriver kun til meg. Du driter deg litt ut.

Hva har du skrevet til Sør i denne sammenhengen, det må du svare meg på først????? Det er tross alt HAN som setter dette i gang, det VET du like godt som noen annen.

Jeg kommer fortsatt til å ha det artig med han, spesielt hvis du ikke skriver ett lignende innlegg til han og ber han slutte med sin oppførsel.

Du skriver: "Det er tross alt HAN som setter dette i gang"

Hvor da?

Hvem satte det i gang i denne tråden? Deg selv.

På tross av gjentatte oppfordringer har du ikke klart å komme med ett eksempel, men bare repeterer deg selv i det uendelige i håp om at ingen skal sjekke fakta.

Gjest fru Vaage

*lol*,,..jeg glemte å skrive i forrige innlegg at du snart må slette igjen.

Er du enig i det jeg skriver eller er du ikke?

Hvorfor ikke gjøre noe med roten til hvorfor det har blitt slik som det er her??

Jeg har vært her siden 1998 og har ikke opplevd makan til diskusjonsmetode.

I stedenfor å slette i vilden sky så gjør noe med en bestemt person. Dere kan om ikke annet oppfordre han til å ta seg sammen.

Dere blir snart sett på som noen knehøner.

Men når det er sagt, så ler jeg av vedkommende så jeg hikster av og til, så det er jo fornøyelig også:-)

Nå...kom igjen med sletteknappen:-)))............du skal få mer å gjøre, hvis dere ikke gjør noe med rota til problemene her, bare vent:-))

har du drekki? :)

Gjest Moderator

I denne sammenhengen er det du som lager trøbbel.

I hvilken grad vi har bedt Sør moderere seg eller ikke, har du ingen mulighet til å vite noe om - såfremt du ikke har tilgang til hans mail? :-)

Hvis du har fulgt ordentlig med den siste uken, så bør du ha lagt merke til at Sør i større grad enn de andre kranglefantene har moderert seg - og siden "Rom ikke ble bygget på en dag", så er vi til en viss grad optimistiske mht endringer.

Kan du la temaet ligge nå - eller evt. kontakte oss på mail hvis du trenger å drøfte dette nærmere?

Annonse

I denne sammenhengen er det du som lager trøbbel.

I hvilken grad vi har bedt Sør moderere seg eller ikke, har du ingen mulighet til å vite noe om - såfremt du ikke har tilgang til hans mail? :-)

Hvis du har fulgt ordentlig med den siste uken, så bør du ha lagt merke til at Sør i større grad enn de andre kranglefantene har moderert seg - og siden "Rom ikke ble bygget på en dag", så er vi til en viss grad optimistiske mht endringer.

Kan du la temaet ligge nå - eller evt. kontakte oss på mail hvis du trenger å drøfte dette nærmere?

Vi andre skal altså få dette fra deg på åpent, mens han skal få det på mail???? Hvis han har fått det på mail da. noe jeg betviler sterkt.Som sagt nå er dere i ferd med å drite dere ut.

Du vet også utmerket godt at tråden hadde vært helt utmerket hvis han ikke blander seg inn.Ikke bare min men mange tråder, hver jævla tråd han er med i ødelegges.

Du får gå dit problemene oppstår, gutten min. Vi brukere kan rett og slett ødelegge alt her inne, hvis vi skulle gå inn for det, så driv dette fornuftig.

At han har moderert seg er nok bare inn i hode ditt.

Gjest Moderator

Men så lenge man bare krangler om tema, er det virkelig god nok grunn til å slette? Jeg vet at dere ikke behøver begrunne slettingen deres, men jeg lurer likevel.

Vi har kanskje litt "kort lunte" akkurat nå :-) Det har vært mye krangling en stund, og vi ønsker å gjøre noe med det. Men den tråden kunne muligens godt vært spart, da den hadde en noe annen karakter enn de trådene vi misliker mest.

(Men det var faktisk din forespørsel som ble utslagsgivende. Så ikke svaret ditt før etter den var slettet.)

Gjest lis@bet

Vi har kanskje litt "kort lunte" akkurat nå :-) Det har vært mye krangling en stund, og vi ønsker å gjøre noe med det. Men den tråden kunne muligens godt vært spart, da den hadde en noe annen karakter enn de trådene vi misliker mest.

(Men det var faktisk din forespørsel som ble utslagsgivende. Så ikke svaret ditt før etter den var slettet.)

Siden jeg har slik utslagsgivende kraft skal jeg ta det til etterretning. Power can be dangerous. :-)

Gjest Moderator

Vi andre skal altså få dette fra deg på åpent, mens han skal få det på mail???? Hvis han har fått det på mail da. noe jeg betviler sterkt.Som sagt nå er dere i ferd med å drite dere ut.

Du vet også utmerket godt at tråden hadde vært helt utmerket hvis han ikke blander seg inn.Ikke bare min men mange tråder, hver jævla tråd han er med i ødelegges.

Du får gå dit problemene oppstår, gutten min. Vi brukere kan rett og slett ødelegge alt her inne, hvis vi skulle gå inn for det, så driv dette fornuftig.

At han har moderert seg er nok bare inn i hode ditt.

Vi har alltid brukt forskjellige virkemidler mht hvordan oppnå endringer. En av dem er å kommunisere med brukere på mail - noe vi gjør daglig.

Forøvrig kan du lese http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1990042

Fortsetter du å snakke nedsettende om andre brukere i forum, kommer vi til å slette det vi ser.

Vi har alltid brukt forskjellige virkemidler mht hvordan oppnå endringer. En av dem er å kommunisere med brukere på mail - noe vi gjør daglig.

Forøvrig kan du lese http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1990042

Fortsetter du å snakke nedsettende om andre brukere i forum, kommer vi til å slette det vi ser.

Svar meg på det jeg spør deg om.Hvorfor skal vi andre brukere få advarsel fra deg på åpent og ikke Sør. Du vet utmerket godt hvorfor krangelen startet, hvis ikke har du ikke lest det som ble skrevet. Sør er ikke uskyldig i denne tråden, derfor får du også gi han ett hint i denne tråden, hvis ikke fortsetter jeg.

At du sletter er jo bare fornøylig:-))

Gjest kutt ut

Svar meg på det jeg spør deg om.Hvorfor skal vi andre brukere få advarsel fra deg på åpent og ikke Sør. Du vet utmerket godt hvorfor krangelen startet, hvis ikke har du ikke lest det som ble skrevet. Sør er ikke uskyldig i denne tråden, derfor får du også gi han ett hint i denne tråden, hvis ikke fortsetter jeg.

Så barnslig som du oppfører deg nå, har du ingenting å stille opp med lenger.

Annonse

Gjest Big Mac

Gjenopprett livssyn. (Kall det gjerne noe annet.)

Da får du isolert "krangletrådene", de som begir seg inn vet hva de risikerer, støynivået på de andre foraene blir vesentlig lavere, og det blir lettere for dere å se hvor dere bør slette.

Den eneste ulempen jeg kan se er at det kan oppfattes som et "her er det lov å være ufin"-forum. Det kan man imidlertid justere gjennom en aggressiv slettepolitikk i starten. Dersom dere i tillegg kunne skru litt på koden, slik at dette foraet ble holdt utenfor siste 100, så var alt fryd og gammen.

Gjest lis@bet

Gjenopprett livssyn. (Kall det gjerne noe annet.)

Da får du isolert "krangletrådene", de som begir seg inn vet hva de risikerer, støynivået på de andre foraene blir vesentlig lavere, og det blir lettere for dere å se hvor dere bør slette.

Den eneste ulempen jeg kan se er at det kan oppfattes som et "her er det lov å være ufin"-forum. Det kan man imidlertid justere gjennom en aggressiv slettepolitikk i starten. Dersom dere i tillegg kunne skru litt på koden, slik at dette foraet ble holdt utenfor siste 100, så var alt fryd og gammen.

Godt forslag, og særlig hvis det er mulig for Webmaster å flytte en tråd.. Kanskje ikke mulig, men da kunne de puttet alle kverulanttrådene over dit.

Gjest Moderator

Dette minner meg om sutring.

Se forøvrig http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1977800

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...