Gjest lei av flesk Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Er jente, 19 år, og jeg vil ned 6-7 kg.Jeg er 1.67 cm høy og veier ca 66 kg. Treningsplaner: -styrketrening overkropp 3 ganger i uken -gå tur ca 45 min de kveldene jeg ikke trener styrke Kostplaner: Frokost: 2 knekkebrød med en hel liten boks makrell i tomat Lunch: en salat + et eple Middag: Middels porsjon av noe sunt, som f.eks fisk, magert kjøtt eller fiskekaker. Masse grønnsaker til. Kvelds: 1 frukt eller 1 boks tunfisk i gelè, eller helst prøve å ikke spise noe til kvelden i det hele tatt (men tror ikke jeg klarer det!) Mitt spørsmål er om dette er for lite mat? Hvor fort vil jeg gå ned? Vil jeg tape mye musklemasse fremfor fett? takker for alle svar!!! klems 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramix Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Matplanen virker grei nok den - men du trenger ikke kutte kveldsmaten! Får du i deg for lite vil bare kroppen gå over på "sparebluss", og du går ikke ned i det hele tatt. Det er dessuten hvor mye du spiser i løpet av dagen sett under ett som er viktig, ikke nødvendigvis hvor sent du spiser før du legger deg. Du kan også legge inn litt frukt som mellommåltid(-er) uten at det gjør noe. Da får du i deg viktige vitaminer, samtidig som matplanen blir lettere å gjennomføre siden du slipper å gå sulten mellom måltidene. For å gå mest mulig effektivt ned bør du trene kondis, selv om du jo vil gå ned med den planen du har nå også. Hvis du har tid og overskudd kan du jo legge inn to-tre joggeøkter på 45-60 minutter i uken, eller bytte ut en av styrkeøktene med jogging/sykling o.l. Kondisjonstrening øker forbrenningen din, så slankingen vil gå lettere da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilleTjoho Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Dette høres veldig lite ut - og jeg vet hva jeg snakker om. Har slanket meg vha. tusen metoder mange ganger. Prøv å få i det minst et knekkebrød til, til frokost. Og helst litt mer til lunsj (eks. 1 brødskive til salaten). Få også i deg et mellommåltid ekstra, f. eks. en lett-yoghurt (yoplait 0,1% er super). Du bør minimum få i deg 1200 kalorier om dagen, eller ødelegger du forbrenningen din. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.