tonil Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hei. Håper noen har noen svar her. Jeg har en datter på 12 år som spiller håndball. Den siste uken har hun hatt veldig vondt i knærne sine. Var hos legen og fikk vite at hun hadde jumpers knee. Fikk betennelses- dempende tabletter og beskjed om å ta det med ro en uke. Da kunne hun begynne å trene seg gradvis opp igjen. Hun kunne da også begynne å trene håndball.(hun har spilt håndball i 4 år, og stortrives med det) Det som bekymrer meg er: når dette er over vil hun da være kvitt dette, eller vil hun bli plaget med dette i fremtiden????? Håper på svar fra noem med erfaringer på dette området. Med vennlig hilsen en bekymret mor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niobe Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jumper's knee er noe man pleier å vokse av seg. Det var flere på barneskolen og ungdomsskolen som hadde det, men jeg vet ikke om noen voksne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonil Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Jumper's knee er noe man pleier å vokse av seg. Det var flere på barneskolen og ungdomsskolen som hadde det, men jeg vet ikke om noen voksne. Tusen takk for raskt svar. Da håper vi hun vokser det fort av seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piste Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 høres veldig ut som schlatters, i tilfelle så går det over etter! men det er viktig å avlaste,(trene alternativt) en stund til smertene avtar - da forsvinner problemene fortere. hilsen 3.års fysiostudent 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.