Gjest Treningstips...? Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hei alle sammen! Jeg er en jente som vil begynne å trene igjen. Er ikke i god form i det hele tatt. Ikke tatt meg tid til å trene det siste året.. Jeg er 1.60 høy og veier 48,5 kg. Trenger ikke akkurat å gå ned så mye.. Samtidig som jeg ikke ønsker å trene styrke. Jeg vil bare ha mer utholdenhet, og en fastere kropp. Noen som har noen tips?? Har ikke tid til å trene veldig ofte.. Klemmer fra meg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramix Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Ville bare kommentere at om du ønsker en fastere kropp er det dumt å utelate styrketrening. Snakk med fagperson på helsestudio hvis du er redd for å bli "stor"! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darma Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Skal du bli "fastere" må du trene styrke, det er det som strammer opp musklene.. Men du trener ikke å trene for å bli "stor" som enkelte gutter ønsker..!! Det du gjør da er kondisjonstrening for kondisen (gå, løp, sykkle, litt andpusten..) På apparater/vekter skal du ta MANGE repitisjoner med LITEN vekt på. Dvs ca. 12-15 rep i 2-3 omganger. (Det motsatte gjør de som vil ha volum i musklene.. få, men tunge vekter) Lykke til!! ps.mange helsestudio'er har gratis veiledning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg mener du skal ta deg et par turer til helsestudio hver uke. Og der skal du trene vekter som gutta. Ei jente trenger ikke å bekymre seg over å bli for stor. 99% av gutta som trener der har akkurat det som mål, men må slite i mange år før de klarer målet(hvis de noen gang klarer det). Og gutta er de som har god mulighet til det. Det har med hormoner å gjøre. Du legger deg på 6-8 repetisjoner med basisøvelser. Sikkert en instruktør som kan vise deg. Da vil du se resulatater i stedet for å lunte deg gjennom treninger i 2 år uten å se den minste forskjell. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.