Gå til innhold

Hvor er bilnøklene mine?Synsk hjelp ønskes...

Anbefalte innlegg

Gjest musmusa

Jeg har tullet bort nøkkelknippe mitt. Der har jeg nøkler til 3 biler og hus og heim og ikke minst en rema"tier" for å bruke på handlevogner med myntinnkast. Jeg MÅ ha det, Må bare ha det. Noen som vet hvor det kan være? Eller finnes det noen synske som kan svare meg på dette?:0)

Fortsetter under...

Prøv pendulering selv, det går mye kjeppere...

Ta en gullring og et hår...

Finn ut hva som er ja og nei!

Og spør ivei...

Du kan begynne med, ligger den under stolen..... kosne, se på svare og fortsett!

Men som oftest ligger de tett att ved den første plassen du lette....

Gjest musmusa

I lomma til en annen jakke? Bak kommoden i gangen? Kanskje har de falt ut av lomma mens du lå i sofaen e.l.?

Nøkkelknippe er svært,hehe og jeg ville nok funnet det i sofan, men nei det ligger ikke bak kommoden, i jakker, eller kofferter eller i bilen..*skjønner ingenting*

Jeg kom hjem, hadde nøklene med inn (men hvor!??) la meg for å sove (var edru) men dagen etter *borte vekk*

Gjest du er synsk selv

Har du barn så kan du begynne å lete i sko, inni små lekebiler, inni coveret til en video, i en blomsterpotte, i et dynetrekk osv osv. Det er bare fantasien som setter grenser.

Sett deg ned, pust dypt og rolig og slapp godt av, forsøk så å se for deg hvor nøklene er. Så ser du for deg at du reiser deg opp og går til plassen hvor nøklene er. Da finner du dem!

Annonse

Gjest musmusa

Har du barn så kan du begynne å lete i sko, inni små lekebiler, inni coveret til en video, i en blomsterpotte, i et dynetrekk osv osv. Det er bare fantasien som setter grenser.

Sett deg ned, pust dypt og rolig og slapp godt av, forsøk så å se for deg hvor nøklene er. Så ser du for deg at du reiser deg opp og går til plassen hvor nøklene er. Da finner du dem!

Ja, jeg har barn.........

Jeg mistet nøkkelknippet mitt i høst, og trodde det var mistet ute på vei fra jobb.

Tilslutt fant jeg det i bagasjerommet på bilen, _under_ teppeplaten som er "gulv", altså nedi der som reservehjulet ligger...og jeg hadde lett i bagasjerommet tre ganger før jeg fant det den 4.gangen...

Har du sjekket bilen innvendig? Eller nedi en evt. sprekk mellom ytterdøren og trammen e.l.?

Gjest musmusa

Jeg mistet nøkkelknippet mitt i høst, og trodde det var mistet ute på vei fra jobb.

Tilslutt fant jeg det i bagasjerommet på bilen, _under_ teppeplaten som er "gulv", altså nedi der som reservehjulet ligger...og jeg hadde lett i bagasjerommet tre ganger før jeg fant det den 4.gangen...

Har du sjekket bilen innvendig? Eller nedi en evt. sprekk mellom ytterdøren og trammen e.l.?

jepp.Har sett på HELE stua, i sofa, under sofa i skuffer og skap.

På kjøkkenet i mikrobølgeovn, bak og under mikrobølgeovn, i skap og skuffer, i steikeovn og nedi kasseroller.

I alle klær og skap og sko i gangen, i lekekasser og i luer og votter.

I bilen, bagasjerom, reservehjulrom, i gulv og under alle seter, i hanskerom og seter. Rundt bilen, rundt trappa og under trappa.

I jakker og barnevogn o leker og sekker.I mine kofferter jeg hadde da jeg kom hjem, rundt kofferter og i veska.

Flere runder..Flere tips!?:0)

På kjøkkenet i mikrobølgeovn, bak og under mikrobølgeovn, i skap og skuffer, i steikeovn og nedi kasseroller.

I bilen, bagasjerom, reservehjulrom, i gulv og under alle seter, i hanskerom og seter. Rundt bilen, rundt trappa og under trappa.

I jakker og barnevogn o leker og sekker.I mine kofferter jeg hadde da jeg kom hjem, rundt kofferter og i veska.

Gå tilbake til utgangspunktet, lat som om du kommer inn døra, ta av deg skorne osv osv. Tenk etter hvor du gikk, gikk du på do før du la deg til å sove? tok du deg mat på kjøkkenet, prøv å se for deg senarioet, kanskje du husker? har hjulpet meg, for når jeg så plutselig kom på at jo slik var det ja, så kommer jeg på hvor jeg la dem.

Gjest saida den yngre

Dersom du har "fot" bak på tastaturet ditt ligger de under der.

Annonse

Hehe.. Venninna mi meldte mobilen stjålet og kjøpte en ny en. Samme dagen som hun fikk den nye kommer sønnen springende med den gamle telefonen. Hehe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...