Gå til innhold

Jumpers knee

tonil

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en datter (12 år) som har hatt vondt i knærne (begge) siden forrige søndag. Hun spiller håndball 3-4 ganger i uka. Hun har vært i ro siden torsdag.

På fredag var hun hos legen, fikk beskjed om at hun hadde jumpers knee. Fikk resept på Brexidol tabletter.

Men det jeg bekymrer meg for er: er dette noe som vil plage henne i framtiden, eller vil hun være kvitt det når det nå er over?

Det eneste vi fikk beskjed om var å starte forsiktig med trening etter en uke med ro. Hun bruker så klart bena nå også, må jo det for å komme til skolen etc. Har fortsatt vondt.

Håper på mer opplysende svar her.

Med vennlig hilsen en bekymret mor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg var plaget med det noen kalte "slatters" og som noen andre kalte jumpers knee når jeg var i 12-13 års aldern og spilte fotball..

jeg hadde en stor kul under begge knærne som værket når jeg hadde spilt fotball etc.

jeg hadde ingen medisin på dette, og jeg var plaget med det i over et år.

jeg stoppet ikke å spille fotball, men tok pause når det var som værst.

knærne mine er bra den dag i dag. (er 20 år)

lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...