Gjest lurer jeg Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Har i flere år vært plaget med oppblåst mage, luftplager, treg fordøyelse, til tider forstoppelser. Er på do max en gang i uka. Har vært til lege flere gang, og har tatt mange prøver, uten å finne noe svar.Har også prøvd flere preparat fra helsekost, uten noe virkning. Jeg har ett sunt kosthold, med mye grovt, kjøtt, fisk og grønnsaker. Drikker mye vann, opptil 3 liter pr. dag. Er også mye ut og trimmer. Fikk anbefalt Oxy-tarm, og har brukt det i 5 dager. Har ikke merket noen virkning ennå, så jeg kunne gjerne tenkt meg og høre hvilke erfaringer andre brukere av Oxy-tarm har??? Har også lagt inn dette på Alternativ behandling og Åpent Forum 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mor-til-gutt Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg har i flere år vært plaget med forstoppelse, nå de siste månedene en svært oppblåst mage. Jeg har brukt Oxy-tarm og syns den hjalp noe. Men nå tar jeg Minifom, har tatt den ca 2 uker. Den hjelper veldig godt. Luftplagene er mye mindre, og jeg får faktisk gått oftere på toalettet også. Den virker etter 2 dagers bruk. Tror forresten også jeg ikke tåler epler og appelsiner, da jeg fikk mye vondt i magen etter å ha spist dem. Prøv Minifom, som fåes kjøpt på apoteket, og fortsett med oxytarm. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.