lalala1365380457 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 hei! jeg har begynt på treningsstudio, og trener på apparatene der. Min treningsinstruktør satte opp en treningsplan for meg, og blandt øvelsene var trening av brystmusklene. Jeg er jente, og lurer på hvilken effekt trening av brystmusklene vil ha for meg...? noen som vet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darma Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg trener også på treningsstudio (har trent før på sats, nå på vallhall) Jeg tipper at de brystmusklene du trener på apparat, er de du vanligvis ville trent med push-ups... sånn er det for meg i allefall! Dette er blandt de "store" muskel gruppene som er viktig å trene opp før man etterhvert begynner å trene de mindre (ca 6-7 uker) Tror det har med skade forebygging å gjøre. De store muskelgruppene hjelper også til med å forbrenne fett..som er bra for meg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalala1365380457 Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg trener også på treningsstudio (har trent før på sats, nå på vallhall) Jeg tipper at de brystmusklene du trener på apparat, er de du vanligvis ville trent med push-ups... sånn er det for meg i allefall! Dette er blandt de "store" muskel gruppene som er viktig å trene opp før man etterhvert begynner å trene de mindre (ca 6-7 uker) Tror det har med skade forebygging å gjøre. De store muskelgruppene hjelper også til med å forbrenne fett..som er bra for meg... men har det noen direkte virkning? jeg mener, blir puppene strammere/fastere, strammer man opp deler av overarmen eller hva? for jeg tror jeg kanskje vil bytte ut øvelsen om den ikke har noen spesiell virkning.. trener fordi jeg vil gå ned noen kilo, stramme opp mage, bli rakere i ryggen og forme armene litt (fjerne dingleflesket på underarmene;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 men har det noen direkte virkning? jeg mener, blir puppene strammere/fastere, strammer man opp deler av overarmen eller hva? for jeg tror jeg kanskje vil bytte ut øvelsen om den ikke har noen spesiell virkning.. trener fordi jeg vil gå ned noen kilo, stramme opp mage, bli rakere i ryggen og forme armene litt (fjerne dingleflesket på underarmene;) Det vil nok ikke ha noe dirkekte effekt på puppene da de er bare fett. Men med større muskler øker fettforbrenningen(brystmuskler er relativt store), og slik er det en god hjelp til å bli kvitt noen kilo. Nå skal det også sies at all styrketrening brenner like mye fett på puppene som på armene og magen osv. Ellers gir jo trening av bryst en svært viktig helsegevinst. Du blir sterkere og kan utføre mange oppgaver bedre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 men har det noen direkte virkning? jeg mener, blir puppene strammere/fastere, strammer man opp deler av overarmen eller hva? for jeg tror jeg kanskje vil bytte ut øvelsen om den ikke har noen spesiell virkning.. trener fordi jeg vil gå ned noen kilo, stramme opp mage, bli rakere i ryggen og forme armene litt (fjerne dingleflesket på underarmene;) Hvis brystmusklene blir større vil de nok ha en viss løfte-effekt på puppene. Men det gjør ingenting med selve fettballene. "......................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.