Gå til innhold

Hvordan var det mulig å ikke forutse dette?

Anbefalte innlegg

http://pub.tv2.no/nettavisen/skraablikk/article181353.ece

En trenger ikke være medlem av mensa for å skjønne at fangene kom til å gjøre noe med maten til vokterne.

Det er jo faktisk ganske vanlig på bl.a. amerikanske restauranter (og der betaler jo kundene for maten) at de ansatte gjør noe med maten. Tviler på at det er stort bedre i Australia.

Klart de bruker enhver anledning til å "ta igjen" mot vokterne.

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Æsj!

Ikke faen om jeg hadde spist maten fangene hadde lagd.. De kunne jo ikke venta noe annet nei... Hadde driti i om de hadde trodd jeg smugla, da fikk de sjakka matpakka mi heller..

Æsj, hadde også fått problemer hadde ejg fått vite at jeg hadde fått i meg det griseriet i ettertid.

Gjest livsvev

Æsj!

Ikke faen om jeg hadde spist maten fangene hadde lagd.. De kunne jo ikke venta noe annet nei... Hadde driti i om de hadde trodd jeg smugla, da fikk de sjakka matpakka mi heller..

Æsj, hadde også fått problemer hadde ejg fått vite at jeg hadde fått i meg det griseriet i ettertid.

ÆSJ.........................

Nei fy, glad jeg ikke jobber der, ja......:-(

Men jeg kan jo forstå fangene da. På en måte.

Samtidig skjønner jeg ikke at de vokterne virkelig ville spise mat som fangene laget...........ville IKKE gjort det.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...