Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så skjedde det søren meg rett utenfor husdøra...en bil kjørte forbi og skjøt to personer, den ene døde, den andre står det litt bedre til med. Bare et lykketreff at ingen uskyldige kom i skuddlinjen! Nå får jeg sikkert pepper, men ble ikke akkurat overrasket over å høre at de skadde var av utenlandsk opprinnelse og at gjerningsmennene sannsynligvis også er det...

Og hvis gjerningsmennene blir tatt, bærer det inn bak murene til varme måltider, mulighet for omskolering og utdannelse og så ut igjen om et par år.

Fy f*** så forbanna dette gjør meg!! Sønnen min turte ikke å gå alene til skolen idag, og det går sikkert ikke over med det første.

Har mest lyst til å dra ned til sykehuset og dra ut kontakten!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135136-alle-seg-selv-n%C3%A6rmest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Skjedde meg og

Enig... Folk tror det bare er å skyte løs på folk de ikke liker...

Bodde på Anker studentboliger for noen år siden, der skjedde det samme. Var a-gjengen og b-gjengen som skjøt på hverandre, men de kom i biler. Var en dame med barnevogn rett bak, bare flaks hun eller barnet ikke ble truffet.

Gjest lis@bet

Hvor er foreldrene til andregenerasjons innvandrere???? Tar de nok ansvar for barna sine som både skal identifisere seg med sine foreldres kultur, og samtidig sosialiseres i vår verden?

Hverken et forsvar eller angrep dette, men jeg mener det er et viktig spørsmål.

Tenkte på dere idag når jeg hørte nyhetene ja... Guffent med sånt i nabolaget. Heldigvis er det stort sett temmelig fredlig her jeg bor "på landet". :-)

Lyst til å gjenoppta kontakt ut over moro-mailer etc? Jeg vet jeg har vært håpløs på det området, men tenker på deg innimellom :-)

Ørkenvandreren

Hmmm, skjønner deg.

Og ingen er vel overrasket over det etniske opphavet når det gjelder gjengoppgjør...

Trøsten får være at de begrenser seg til å skyte hverandre.....

Hvis du er den "mio" som jeg kjenner så; Hei, og klem og alt det der. *s* Hva med en tur "sydover" på vårparten? Det hadde vært hyggelig, men ta det på mail med madammen...

Annonse

Hmmm, skjønner deg.

Og ingen er vel overrasket over det etniske opphavet når det gjelder gjengoppgjør...

Trøsten får være at de begrenser seg til å skyte hverandre.....

Hvis du er den "mio" som jeg kjenner så; Hei, og klem og alt det der. *s* Hva med en tur "sydover" på vårparten? Det hadde vært hyggelig, men ta det på mail med madammen...

Jepp...jeg er den du veit :-) Heldigvis sjelden jeg er så sinna og frustrert som jeg var igår....minsten tør ikke være utendørs etter skoletid og livet er egentlig ganske skummelt både for store og små akkurat nå. Blir ikke særlig bedre når det nå spekuleres i om de tok feil mann - og har en i "rest"...

Vet ikke om et billig rede like ved dere vel? *s*

Bør kanskje ta akkurat den biten og den biten om tur og klem og alt det der med madammen ja :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...