Gå til innhold

Konstant "hold" i siden.

Anbefalte innlegg

Gjest trassasa

Hei.

Jeg hadde et lite stort psykisk sammenbrudd for noen dager siden. Etter det har jeg ikke klart å holde noe særlig på maten, men jeg lurer magen ved å bare spise litt av gangen, ofte, sånn at den ikke tror det er noe der.

Verre er imidlertid at jeg har en konstant følelse av hold i magen. Som om jeg har løpt fort og lenge. Selv når jeg sitter stille gjør det vondt i siden. Hva kan dette være? Hvordan blir jeg kvitt det?

Må gå kjempesakte hele tiden og det er litt slitsomt.

(pluss at det ser rart ut)

Skal til legen i neste uke, men vil helst bli kvitt dette fortest mulig.

Håper på svar!

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135145-konstant-hold-i-siden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trassasa

Har du fått sjekka magen da....? Hadde det samme en gang, kunne ikke gå mer enn 50 meter av gangen, da hadde jeg magesår. Var til slutt så syk at jeg gikk ned 20 kg!!, før jeg fikk medisin.

Det var starten på min depresjon...

Takk for svar!

Var et øyeblikk redd for magesår, men jeg har ingen av de andre symptomene så det tror jeg ikke det er.

Legen sa at det "bare var muskulært" og sannsynligvis var pga stress.

Men det hjelper jo ikke meg når jeg bare kan gå 5 meter av gangen!

Trener og er vanligvis ganske aktiv.

Jeg liker ikke leger jeg.

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135145-konstant-hold-i-siden/#findComment-843281
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...