Gå til innhold

Utestengt fra Lidl pga handlevogna...

Anbefalte innlegg

Denne kvinnen ble utestengt hos Lidl fordi hun kjørte handlevogna feil vei ved kassen. Kassadamen og butikksjefen prøvde å tvinge henne til å snu vogna, noe hun ikke ville. Nå er hun ikke velkommen lenger...

http://www.aftenposten.no/nyheter/dustoreverden/article.jhtml?articleID=722716

Er det sånn det blir her også?

Blir rimelig komplisert å vite om en gjør alt riktig som kunde da...

Eller for å si det på en annen måte; det enkle er ofte det beste ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135157-utestengt-fra-lidl-pga-handlevogna/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Anki

6

• amber sun

5

• Reg@l

3

• Rubia

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest thetraveller

Det er kanskje en enorm fordel å sørge for å være innmeldt i Handel og Kontor eller en annen arbeidsorganisasjon før man i det hele tatt tenker på å bli ansatt i Lidl.

Jeg klarer ikke se for meg at det skal bli på den måten i Norge når det gjelder kundebehandling, for da kommer nok kundene til å gå til Rema uansett. Der kommer kunden i første rekke, og det er faktisk kunden som er sjefen. Uten dem, ingen jobb. Da er det bare å oppføre seg pent og høflig!

Ulv I Faarikaal

Det er Lidl som er hakkekyllingen i flere land. Det gjøres mye for å sverte slike kjeder, da store markedsintresser ser på dem som en flue i suppa.

Flere i handelsstanden i Norge forsøkte lenge å spre rykter om de svenske butikkene på Svinesund; at kjøttet var dårlig, at de var dumpeplass for varer utgått på dato, at de behandlet ansatte dårlig osv. Ikke et eneste bevis er blitt vist for at noe av det er sant.

Annonse

jaja, hvorfor ikke?

Jeg har heldigvis bestemt meg for å boikotte Lidl uansett - pga tåpelig behandling av ansatte bl.a.

Håper mange andre vil boikotte Lidl også ;)

Jeg kommer til å boikotte Lidl, men det er ikke først og fremt pga måten de behandler de ansatte på, men rett og slett fordi de har utrolig dårlig mat. Jeg prøvde Lidl da jeg bodde i England, ikke bare var utvalget dårlig, men det man fikk kjøpt var rett og slett ikke verdt prisen.

jaja, hvorfor ikke?

Jeg har heldigvis bestemt meg for å boikotte Lidl uansett - pga tåpelig behandling av ansatte bl.a.

Håper mange andre vil boikotte Lidl også ;)

Etter å ha lest litt om Lidl og deres vilkår for sine ansatte, så slår det meg at hele organisasjonen virker utrolig nazistisk.

Med mindre øllen der er jævla billig så kommer jeg ikke til å bruke dem.

Gjest '!-o-!'

Det er kanskje en enorm fordel å sørge for å være innmeldt i Handel og Kontor eller en annen arbeidsorganisasjon før man i det hele tatt tenker på å bli ansatt i Lidl.

Jeg klarer ikke se for meg at det skal bli på den måten i Norge når det gjelder kundebehandling, for da kommer nok kundene til å gå til Rema uansett. Der kommer kunden i første rekke, og det er faktisk kunden som er sjefen. Uten dem, ingen jobb. Da er det bare å oppføre seg pent og høflig!

Jeg kjenner flere som jobber på Rema som blir behandlet som hår i suppen. I tillegg har de ikke allverden i lønn, de heller. Lidl i Norge må holde seg til norske regler. Også regler for kjøreretning. :-)

Gjest thetraveller

Jeg kjenner flere som jobber på Rema som blir behandlet som hår i suppen. I tillegg har de ikke allverden i lønn, de heller. Lidl i Norge må holde seg til norske regler. Også regler for kjøreretning. :-)

Jeg har også jobbet i Rema i flere år, og det er den desidert beste arbeidsplassen jeg har hatt. Kjempegodt miljø, alle tiders sjef, og god lønn :)

Annonse

Gjest thetraveller

Hva var timelønna?

Og hvor gammel er du?

Timelønna den gangen var 98 kroner. Det er ti år siden, og jeg var 18 år gammel.

En jeg jobbet sammen den gang, ser jeg tjener nesten 300 000 kroner i året nå, ut fra likninga hans. Han er en helt vanlig ansatt.

Kommer ikke til å handle på Lidl uansett.

Pga dette, behandling av ansatte og meget simpel kvalitet på varene. Man får stort sett det man betaler for! Dessuten liker jeg å få det jeg skal ha på ett sted. Tviler på at Lidl kommer til å ha særlig bredt utvalg av de sære varene jeg pleier å kjøpe, f.eks "rar" frukt/grønt, kamskjell, frisk chili, pinjekjerner, Ruccola salat o.l

Kommer ikke til å handle på Lidl uansett.

Pga dette, behandling av ansatte og meget simpel kvalitet på varene. Man får stort sett det man betaler for! Dessuten liker jeg å få det jeg skal ha på ett sted. Tviler på at Lidl kommer til å ha særlig bredt utvalg av de sære varene jeg pleier å kjøpe, f.eks "rar" frukt/grønt, kamskjell, frisk chili, pinjekjerner, Ruccola salat o.l

Nei, det kan du ikke regne med at de har ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...