Gå til innhold

Hvor lang tid har jeg.....?

Shadows1365380629

Anbefalte innlegg

Shadows1365380629

Hvor lang tid har jeg på meg..? Når MÅ jeg spise..?

Spiste litt på søndag, kastet opp litt også..

Spiste en bit kiwi i går..

Spiste en sjokolade bit i dag..

Prøver å drikke.. cola light, jus og te..

Det er kjempe flaut.. men jeg har litt problemer meg å spise nå..

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Litt er bedre enn ingenting. Prøv med litt frukt og fruktdrikke du. Da får du iallefall vitaminer i deg. Ikke forvent for mye. Spis det du orker. Forhåpentligvis vil det komme seg etter hvert.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke når jeg er irritert

"Hvor lang tid har jeg på meg..? Når MÅ jeg spise..?"

Hvor lang tid før HVA?....

"Det er kjempe flaut.. men jeg har litt problemer meg å spise nå.."

Hadde du syntes det var flaut så hadde du nok ikke skrevet hva du har spist. Det du ønsker er oppmerksomhet og medlidenhet, spør du meg. Hvorfor ikke heller spørre om hjelp til å takle problemene du EGENTLIG har??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta vitamintabletter hver dag? Da får du i hvert fall i deg noe du trenger, uten å være redd for å legge på deg. Ellers kan du kanskje prøve å spise en sånn Nutrilett Bar (tror de inneholder rundt 200 kalorier)? Inneholder mye næring, og er jo slankemat...

Så lenge du sørger for å drikke mye vann, kan du i teorien overleve en stund, men førdøyelsessystemet ditt vil jo bli ødelagt dersom det ikke har noe å jobbe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta vitamintabletter hver dag? Da får du i hvert fall i deg noe du trenger, uten å være redd for å legge på deg. Ellers kan du kanskje prøve å spise en sånn Nutrilett Bar (tror de inneholder rundt 200 kalorier)? Inneholder mye næring, og er jo slankemat...

Så lenge du sørger for å drikke mye vann, kan du i teorien overleve en stund, men førdøyelsessystemet ditt vil jo bli ødelagt dersom det ikke har noe å jobbe med.

Pass deg forresten for å drikke for mye brus og te - det er vanndrivende. Rent vann i massevis er det som holder deg gående lengst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha valgt å spist litt enn å vente til jeg ble helt dårlig. Du må jo bli slapp og dårlig etterhvert om du ikke spiser. Du ødelegger hele forbrenninga di, så når du først begynner å spise normalt igjen så tar det tid før du får den igang igjen. Selv om du ikke vil spise så må du få i deg noe, frukt og grønnsaker er jo sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...