Gå til innhold

jelly bellys - genialt godteri

Anbefalte innlegg

Gjest jellybelly

Må bare si at dette godteriet er noe av det kuleste jeg har vært borti.Dumpa over disse jelly bellyene på ultra. De ser ut som godtegomper, men det er 50 forskjellige smaker og man kan blande smakene sammen så det blir noe helt annet. Man kan f.eks mekke seg en jordbærmilkshake eller en bounty. Og det kule er at det smaker faktisk det også!

Er fint for folk på slanker'n og da det bare er 4 kcal i hver. Jeg har blitt helt hekta!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135178-jelly-bellys-genialt-godteri/
Del på andre sider

Fortsetter under...

*sukk*

Jeg har vært hekta siden en USA-tur for ørten år siden. Favorittene er toasted marshmellows, cinnamon og peanut butter. Gleden var stor når Ultra på Bryn begynte å føre selvplukk!

Min kjæres favorittblanding er sjokoladepudding + vanilje + cappucino. ;-)

Gøy-gøy-gøy!

Slankende? Ikke særlig...

Annonse

Gjest jellybelly

*sukk*

Jeg har vært hekta siden en USA-tur for ørten år siden. Favorittene er toasted marshmellows, cinnamon og peanut butter. Gleden var stor når Ultra på Bryn begynte å føre selvplukk!

Gøy-gøy-gøy!

Er ikke det verste du kan spise det. Finnes jo ikke fett i dem. Min favoritt er jordbærmilkshake (strawberry cheesecake + cream soda) og bounty (sjokolademousse + kokos + marshamallows).

De eneste butikkene jeg har sett det i er ultra, men nå MÅ snart de andre butikkene komme etter

*sukk*

Gøy-gøy-gøy!

Har de det på Ultra i Sandvika også? Bryn blir litt langt unna bare for litt godteri.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...