damedame Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hei Får man bedre kondis om man trener i rom med ekstremt dårlig luft? På spinningen er der så kvalmende dårlig luft og det er så mye svette i rommet at det er fare for regn :-/ Har begynt å lure på om dette hemmer effekten for kondisjon. Noen som _vet_? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Det du presterer inne på spinningen vil gi deg den samme gevinsten uansett "vær". MEN, hadde det vært bedre ventilasjon der kunne det hende du presterte enda bedre, og dermed fikk en enda større gevinst. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest o2 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Dårlig luft i et treningslokale er å sammenligne med høydehus 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedame Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Dårlig luft i et treningslokale er å sammenligne med høydehus Gi deg, er det sant? Tror jeg heller ville foretrukket et ekte høydehus, med "frisk" luft. Det er vel forskjell på lite CO1 og oppbrukt luft? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedame Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Gi deg, er det sant? Tror jeg heller ville foretrukket et ekte høydehus, med "frisk" luft. Det er vel forskjell på lite CO1 og oppbrukt luft? CO2, mener jeg selvfølgelig Skrev sikkert CO1 ubevisst, fordi jeg _virkelig_ føler det mangler noe i lufta 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.