Gå til innhold

Kostbar tid på dol?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• misjonær

11

• Dorthe

3

• nynne

3

• fresja

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Hmmmm Det der utgjør jo en stor del av min dårlige samvittighet....

Akkurat i dag er jeg ekstra ille, fordi jeg sov så dårlig og er slett ikke inspirert til å jobbe. Vurderte å skulke, men siden jeg aldri gjør det, gikk jeg på jobb. Men det har vel blitt mest DOLING og minst jobbing frem til nå. Får skjerpe meg.

Men nå er det lunsjpause :-)

Hmmmm Det der utgjør jo en stor del av min dårlige samvittighet....

Akkurat i dag er jeg ekstra ille, fordi jeg sov så dårlig og er slett ikke inspirert til å jobbe. Vurderte å skulke, men siden jeg aldri gjør det, gikk jeg på jobb. Men det har vel blitt mest DOLING og minst jobbing frem til nå. Får skjerpe meg.

Men nå er det lunsjpause :-)

Jeg er min egen sjef.

Annonse

Annonse

Jeg er inne noen ganger i løpet av dagen, men ikke så lenge om gangen. Jeg lurer på en ting: Kan arbeidsgiver se hvilke sider man går inn på på Internet. Jeg tenker de blir imponert hvis de ser at jeg har tid til både DOL, lese avisen, nettauksjon etc. Og JA, jeg har dårlig samvittighet, men arb. giver burde ha flere oppgaver til meg så ville det ikke bli tid til så mye doling. Når man ikke har nok å gøre er veien til DOL kort ...!

Jeg er inne noen ganger i løpet av dagen, men ikke så lenge om gangen. Jeg lurer på en ting: Kan arbeidsgiver se hvilke sider man går inn på på Internet. Jeg tenker de blir imponert hvis de ser at jeg har tid til både DOL, lese avisen, nettauksjon etc. Og JA, jeg har dårlig samvittighet, men arb. giver burde ha flere oppgaver til meg så ville det ikke bli tid til så mye doling. Når man ikke har nok å gøre er veien til DOL kort ...!

Morn..

Trur noen litt små paranoide arb.givere kan sjekke kva sider du surfer på...

Men er ikke sikker på om det er lovlig...

Noen som vet?

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...