Gå til innhold

Når en føler seg "frisk"


KristineS

Anbefalte innlegg

Jeg har nå sotte og lest meldinger tilbake i tid...

mye fordi jeg har vært uten nett en stund...men omsider kom på nett igjen nylig...

Mange som nå er inne på siden her har aldri sett meg her før... Men jeg har skrevet masse her før, både spørsmål, funderinger, aggresjon , gleder og svar.... Det er jo derfor disse sidene er her!

Inntil for noen få mnd. siden sto jeg som en slags kontaktperson for voldtatte i Bergen...på helt frivillig uorganisert basis...

Men så orket jeg liksom ikke lengre å få telefoner på alle rare tidspunkt...og de var like triste alle sammen...stort sett.

Jeg så behovet for at slike tlf. fikk de "proffe" ta...jeg ønsket å komme videre bli "frisk".

Jeg har ennå kontakt med flere "offre" i Bergen og landet ellers. Og dem kommer jeg ikke til å kutte kontakten med...men nye orket jeg ikke.

Etter flere år som slik støttepersonfunksjon var det deilig å selv kunne fatte inisjativ når en selv vil...slik er sidene her på Dr. Online perfekt.

Hjemmesiden min er ikke helt up to date ennå...tar litt tid å rette linker som ikke virker mer...da jeg har så mange sider...

Men hjemmesiden min er alikevel anbefalt lesestoff for DEG som har vært utsatt for voldtekt!

Og oppdatert blir den nok i løpet av de nærmeste dagene, garantert!

Adressen til siden min er:

http://home.eunet.no/~kskagen/voldtekt.html

Hvorfor maser jeg i vei om alt dette???

Jo, fordi jeg har trasket rundt nede i mørket og følt at livet så vidt gikk an å leve...og nå...nå ser jeg solen!!!

Og jeg vil så gjerne at dere andre som føler alt er pyton skal vite at JODA det går an å bli fri!!!

FRI!!!

Det tok veldig lang tid med meg. Ordentlig hjelp fikk jeg først etter 7 år! Men på 2 år klatret jeg fra bånn og opp nesten helt opp til toppen av Himalaya (føles slik) :)

Nå er det selvsagt litt glatt der oppe på Himalaya. Og noen dager sklir jeg litt ned.

Men alle dem som ikke har opplevd overgrep har også dårlige dager!

Tror vi som har opplev overgrep av og til har en illusjon om at en dag skal en bli kvitt alle plager! Vel slik er det nok ikke.

Men den dagen jeg forsto at JEG SELV kontrollerte livet mitt og at voldtekten som før hadde gjordt det nå hadde tapt.

Den dagen var fabelaktig bra!!! *smiler*

Håper du også får oppleve den dagen...for den var sååå fin og jeg vil dele den med hele verden!!!

Oppmuntringsklemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Kristine!

Dette var virkelig flott skrevet! Du er et godt eksempel for andre!! Ønsker deg lykke til videre! På dårlige dager (som vi alle har, samme hva vi har i livets ryggsekk) kan du jo trøste deg med dette fine innlegget som du skrev på en av de siste dagene i år 2000!!

Stolt av deg!

Klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...