Gå til innhold

Piercing i tunga, slum fenomen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

6

• Prozak

4

• Tornerose

2

• damedame

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest tante lilla

Jeg hadde piercing i tunga i fem år, inntil for to uker siden.. da tok ejg den ut.

Å sammenligne piercing med slum er det dummeste jeg noengang har hørt!

Det ser jo veldig billig ut da, horeaktig. Og det er få over 14 som har det som faktisk har en utdannelse og et skikkelig liv med bolig/jobb osv.

At du har hatt det forundrer meg ikke, da etter det jeg har skjønt er du i den klassen jeg mente.

Gjest Skjermtrollet

Jeg hadde piercing i tunga i fem år, inntil for to uker siden.. da tok ejg den ut.

Å sammenligne piercing med slum er det dummeste jeg noengang har hørt!

Jeg har piercing i tunga, og det har ingenting med dum å gjøre!

Jeg har den der mest av en grunn, og det funker den VELDIG bra til!

Annonse

Gjest tante lilla

Jeg har piercing i tunga, og det har ingenting med dum å gjøre!

Jeg har den der mest av en grunn, og det funker den VELDIG bra til!

Det er akkurat DET som gjør det så innmari billig, at det liksom skal forbedre suginga.. Greier du det ikke bra nok uten?

Dessuten må man være rimelig blåst for å sette hull i et så skummelt sted sånn bakteriemessig..

Annonse

Det ser jo veldig billig ut da, horeaktig. Og det er få over 14 som har det som faktisk har en utdannelse og et skikkelig liv med bolig/jobb osv.

At du har hatt det forundrer meg ikke, da etter det jeg har skjønt er du i den klassen jeg mente.

Kanskje "tanten" skulle tørre å stå frem med sitt egentlig nick når hun skal "slenge dritt" til andre ??

Og med et så idiotisk formulert spørsmål forventer du vel ikke et intelligent svar?

Gjest Pricilla

Det er akkurat DET som gjør det så innmari billig, at det liksom skal forbedre suginga.. Greier du det ikke bra nok uten?

Dessuten må man være rimelig blåst for å sette hull i et så skummelt sted sånn bakteriemessig..

hadde ikke den pga bedre oralsex nei... Men fordi ejg synes det er fint..

Hva andre måtte mene om det gir jeg faen i..

Er det trashy å fagre håret, sminke seg og kle seg sexy og da? Tipper du er en halvfeit kjerring som har gått ut på dato og ikke har noe annet å klage på! ; )

Gjest tante lila

Kanskje "tanten" skulle tørre å stå frem med sitt egentlig nick når hun skal "slenge dritt" til andre ??

Og med et så idiotisk formulert spørsmål forventer du vel ikke et intelligent svar?

Det er ikke idiotisk, har du sett noen med høy utdannelse, bra økonomi osv med det da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...