Gå til innhold

Piercing i tunga, slum fenomen?

Anbefalte innlegg

Gjest Skjermtrollet

Det er akkurat DET som gjør det så innmari billig, at det liksom skal forbedre suginga.. Greier du det ikke bra nok uten?

Dessuten må man være rimelig blåst for å sette hull i et så skummelt sted sånn bakteriemessig..

Klart jeg klarer uten, men man får kjøpt ganske mye tilbehør til de, og leketøy er jo kjekt for å variere litt, (selvfølgelig ikke for de som kjører det samme hver gang da.. les:misjonær.)

Og tenker du på bakteriene skyller man munnen med bakteriedrepende, så det er ingen fare. Bare man er nøye nok med hygienen.

Kanskje du burde prøve, så blir det kanskje no liv hos deg (dere) etterhvert og.. (om du har type da..!

Fortsetter under...

• Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

6

• Prozak

4

• Tornerose

2

• damedame

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Pricilla

Hvem har sagt at det skal være godt for kvinnen? - *sjokka*

hehe

det er faktisk deilig å kysse med piercing i tunga... men nei, vi kvinner kan selvfølgelig ikke nyte noe sånt. vi skal bare legge oss flate for mannfolka og la de påke løs - vondt eller ikke.

Gjest tante lila

Hva har utdanning med smykker å gjøre??? Det er i hvert fall det dummeste jeg har hørt på lenge..

Hvordan ser en velutdannet ut for deg da?

Å stikke noe gjennom tunga for å suge "bedre" er vel ikke akkurat å smykke seg? Vet du forrestn hvor farlig det er å få infeksjon der? Og hvor mye bakterier man har i munnen?

Det ser litt trashy ut..

Hva har utdanning med smykker å gjøre??? Det er i hvert fall det dummeste jeg har hørt på lenge..

Hvordan ser en velutdannet ut for deg da?

I og med at det er MENN i dress som dominerer i den "utdannede" del av arbeidslivet, så har jentene bare med å følge stilen, i små chanel-drakter og kledelig perle i halsgropen. :)

Den dagen det blir overvekt av damer i ledelsen vil nok tungesmykker også komme inn den veien.

*gjetter vilt*

Men det er jo jævlig stygt da!

Gjest tante lila

Klart jeg klarer uten, men man får kjøpt ganske mye tilbehør til de, og leketøy er jo kjekt for å variere litt, (selvfølgelig ikke for de som kjører det samme hver gang da.. les:misjonær.)

Og tenker du på bakteriene skyller man munnen med bakteriedrepende, så det er ingen fare. Bare man er nøye nok med hygienen.

Kanskje du burde prøve, så blir det kanskje no liv hos deg (dere) etterhvert og.. (om du har type da..!

Nei, vi trenger ikke slikt, jeg suger bra som jeg gjør. Det er vel de med lite fantasi hva variasjon angår som må ty til sånt?

Du skyller neppe munnen hele tiden med bakteriedrepende?

Annonse

Gjest Skjermtrollet

Å stikke noe gjennom tunga for å suge "bedre" er vel ikke akkurat å smykke seg? Vet du forrestn hvor farlig det er å få infeksjon der? Og hvor mye bakterier man har i munnen?

Det ser litt trashy ut..

hehe.. skulle likt å sett deg gitt..

Gjest Pricilla

Det er ikke idiotisk, har du sett noen med høy utdannelse, bra økonomi osv med det da?

JA, faktisk det har jeg!

Kjenner faktisk flere! Tror du folk med piercing i tunga tar det for å tjene penger eller? Høres nesten sånn ut på det idiotiske innlegget ditt...

Så folk med bra utdanning kan ikke være sexy de? Hvordan ser de ut da? Går usminka, briller på nesetippen og kommunefarga hår med langt skjørt og en stor blazer over?? DU kan umulig ha noe mellom øra..

Gjest Pricilla

I og med at det er MENN i dress som dominerer i den "utdannede" del av arbeidslivet, så har jentene bare med å følge stilen, i små chanel-drakter og kledelig perle i halsgropen. :)

Den dagen det blir overvekt av damer i ledelsen vil nok tungesmykker også komme inn den veien.

*gjetter vilt*

Men det er jo jævlig stygt da!

Vet om en del kvinner i lederstillinger og de kler seg selvfølgelig stilfult, men de føler ikke de må gå med merke-drakter for å bli like respektert som menn i lederstillinger.. da er de jo med på å undertrykke seg selv.

Folk som deg gjør det vanskelig for kvinner å få en fot innafor ledelse... Patetisk!

Gjest Skjermtrollet

Nei, vi trenger ikke slikt, jeg suger bra som jeg gjør. Det er vel de med lite fantasi hva variasjon angår som må ty til sånt?

Du skyller neppe munnen hele tiden med bakteriedrepende?

Jaja.. tydelig av den konservative typen du da..

Sikkert spennende..

Om du må vite det skyller jeg en gang pr dag.. sikkert interessant!?

Gjest Pricilla

Det ser litt trashy ut..

Hadde den ikke for å suge bedre! men fordi JEG synes det er fint og sexy.. Hva tanter som deg (som sikkert ikke ser ut i det hele tatt) mener spiller liten rolle.. Vi lever i 2004 nå, ikke 1950..

Annonse

Gjest tante lilla

Jaja.. tydelig av den konservative typen du da..

Sikkert spennende..

Om du må vite det skyller jeg en gang pr dag.. sikkert interessant!?

Konservativ fordi jeg ikke perforerer tunga, noe som i tillegg er ufattelig stygt.. jo sikkert..

Gjest Skjermtrollet

hadde ikke den pga bedre oralsex nei... Men fordi ejg synes det er fint..

Hva andre måtte mene om det gir jeg faen i..

Er det trashy å fagre håret, sminke seg og kle seg sexy og da? Tipper du er en halvfeit kjerring som har gått ut på dato og ikke har noe annet å klage på! ; )

:) hehe.. var det jeg og tenkte...

Gjest tante lila

Hadde den ikke for å suge bedre! men fordi JEG synes det er fint og sexy.. Hva tanter som deg (som sikkert ikke ser ut i det hele tatt) mener spiller liten rolle.. Vi lever i 2004 nå, ikke 1950..

Ikke den eneste som synes det ser trashy ut, og sikkert ikke uten grunn at slummen på feks Ricky Lake har det og ikke vanlige folk i andre serier osv..

Vet om en del kvinner i lederstillinger og de kler seg selvfølgelig stilfult, men de føler ikke de må gå med merke-drakter for å bli like respektert som menn i lederstillinger.. da er de jo med på å undertrykke seg selv.

Folk som deg gjør det vanskelig for kvinner å få en fot innafor ledelse... Patetisk!

Det var dryppende ironi! :-)

Det ser litt trashy ut..

Er du klar over den overhengende faren for å bli påkjørt av en bil?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...