Gå til innhold

Piercing i tunga, slum fenomen?

Anbefalte innlegg

Gjest Skjermtrollet

Hvorfor så hissig fordi noen synes at det er stygt? -

*må le*

Enig med Pricilla der.. helt greit å synes det er stygt og man har lov til å si det, men når man sammenlikner det med slummen og lav utdannelse har det vel gått litt for langt. Da tar man igjen.

(Dessuten er det godt å få lira av seg litt dritt;)

Fortsetter under...

• Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

6

• Prozak

4

• Tornerose

2

• damedame

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Ordbruken din tyder på at du ikke har særlig dannelse. Sneversynte holdninger og oppfatninger anbefaler jeg deg å holde litt mer for deg selv, for andres og egen selvrespekts skyld.

Ha en god dag.

NB: Jeg har ikke piercing selv, så jeg føler meg ikke truffet av det du skriver.

Enig med Pricilla der.. helt greit å synes det er stygt og man har lov til å si det, men når man sammenlikner det med slummen og lav utdannelse har det vel gått litt for langt. Da tar man igjen.

(Dessuten er det godt å få lira av seg litt dritt;)

hehe, men man TENKER sitt! .)

Jeg innbiller meg også at en som er direktør ikke ruller Karva blad, f.eks. - men det er klart jeg kan ta feil, -vi lager oss alle stereotyper i hue *s*

Sjøl er jeg et grepa Ellos-kvinnfolk! :)

Gjest Pricilla

men det SER dumt ut! :) det syns jeg også. SElv om jeg aldri ville sagt det til andre enn dattern min.

Det er mye man kan si her på DOL som man er for høflig til å si i RL, sånn er det bare.

Jeg syns det er stygt med buskete øyebryn også jeg! *s* men om det er viktig? næ...

Jeg synes ikke det ser dumt ut... : ) Smaken er som baken. Det er en "stil"

Har bare fått positive bemerkninger om neseringen min, til og med av fremmede folk på gata..

Her hvor jeg bor, regnes det også for "slum" å ha piercing i tunga.

Det virker som det er de som ikke har så mye mellom øra som tar piercing der.

Tatoveringer og piercinger er i ferd med å bli slum, ja. Fordelen med piercing er at den kan fjernes. Det kan ikke tatoveringen.

Det er pussig å registrere at når slike motebølger oppstår, så hiver mange seg på, uten tanke for at det ganske snart er umoderne.

Annonse

Har ikke sagt det heller jeg.. jeg har i hvert fall fått masse kommlimenter av begge kjønn for piercingene mine.. Aldri hørt et stygt ord, bortsett fra han bestefar da.. : )

Men å påstå at folk har lav utdanning, er billige og fattige fordi de har piercing blir bare latterlig...

Hei Pricilla!

Har lest tråden, og det ble litt hissige gemytter her!

Skjønner at du ble provosert. Synes det er unødvendig å komme med de uttalelsene som kom frem her selv om en ikke liker piercing.

Jeg liker ikke piercing, kunne aldri tenkt meg å ha det, synes ikke det er fint på andre, men andre velger nå selv hvordan de vil pynte seg! Det er da ikke min sak!

Jeg valgte forresten å IKKE ta hull i ørene FORDI alle de andre jentene i klassen gjorde det. Har vel alltid vært litt mot strømmen, men på andre måter enn andre :-)

Valgte også å bytte til min manns etternavn da vi giftet oss, og ikke beholde mitt pikenavn bl.a. FORDI alle andre jeg kjente som giftet seg da, beholdt pikenavnet som mellomnavn :-)

Gjest Pricilla

Jeg innbiller meg også at en som er direktør ikke ruller Karva blad, f.eks. - men det er klart jeg kan ta feil, -vi lager oss alle stereotyper i hue *s*

Hmm.. Der jeg jobber omgårs jeg en del med "høye herrer" og de synes neseringen min er "morsom" og kler meg.. Og alle vil ta på den.. hehe... : )

"Snerten" sier de faktisk...

Gjest Skjermtrollet

Piercing i tunga ikke piercing generelt. Har selv i navelen.

Det ER faktisk et klasseskille der, og når folk går og veiver med tunga for å vise den frem ser de ikke spes intelligente ut da..

Klasseskille... du er av den arten ja..

Og jeg går ikke å dingler med tunga. Jeg har en god utdannelse, samboer, fast jobb og to nydelige unger!

Ser ikke på meg selv som noe slummenneske fordi jeg har piercing i tunga..

Gjest Skjermtrollet

Tatoveringer og piercinger er i ferd med å bli slum, ja. Fordelen med piercing er at den kan fjernes. Det kan ikke tatoveringen.

Det er pussig å registrere at når slike motebølger oppstår, så hiver mange seg på, uten tanke for at det ganske snart er umoderne.

Hvis du kaller tatovering en motebølge tror jeg du skal ta en titt tilbake i tid..

Vel, jeg er 25 og synes også at piercing er både harry og utrolig stygt.

Jeg er 27 og synes ikke piercing generelt er stygt, men passer ikke på alle.

I tunga synes jeg er døds-harry og symboliserer for meg folk som vil ha frem at jeg er god til å suge og sånn..

Generelt i ansiktet kler de færreste, men navlen er sexy om magen er flat. Ørene er et "must"..

Annonse

Gjest Pricilla

Piercing i tunga ikke piercing generelt. Har selv i navelen.

Det ER faktisk et klasseskille der, og når folk går og veiver med tunga for å vise den frem ser de ikke spes intelligente ut da..

Snakk om å kaste stein i glasshus!!!

Gikk ikke å veiva med tunga...

Uff.. nå blir det bare for dumt når du er SÅ imot piercing, så har du sjøl??

Hva er bedre med i navelen?? Klasseskille my ass!

Jeg er 27 og synes ikke piercing generelt er stygt, men passer ikke på alle.

I tunga synes jeg er døds-harry og symboliserer for meg folk som vil ha frem at jeg er god til å suge og sånn..

Generelt i ansiktet kler de færreste, men navlen er sexy om magen er flat. Ørene er et "must"..

Har ikke hull i ørene engang jeg. :-) Men jeg synes ikke det er stygt da, det må vel være det eneste.

Gjest Skjermtrollet

Joda, men når er det da mange ting mellom slum og direktør, og jeg har ingen ambisjoner om å bli direktør..

Hmm.. Der jeg jobber omgårs jeg en del med "høye herrer" og de synes neseringen min er "morsom" og kler meg.. Og alle vil ta på den.. hehe... : )

"Snerten" sier de faktisk...

Du skjønner vel ikke når du blir sex-trakassert og gjort narr av heller du! *s*

klapser de deg på rumpa og sier du er søt når du er sint også?

*ler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...