Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nynne

11

• Tornerose

7

• Sør

3

• amber sun

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Den er vel ikke så langt unna den jeg har ser det ut til. Men du har rett, egg var nytt for meg. Får prøve det da.

Blande fløte og melk 50-50 pleier jeg da. Usunt?Pokker heller, bedre å unne seg fløte i fiskeboller enn å stappe i seg en feit burger og p.f.

Og fiskebollene trekker jeg ikraften jeg har kokt av fiskebena dersom jeg kjøpte hel fisk og ikke bare fileten.

Hvis jeg vil ha fiskekaker, steker jeg bare farsen, og hvis du vil ha fiskepudding, tar du farsen i brødform og steker den i vannbad- omtrent som en karamellpudding.

Nå ble jeg usannsynlig sulten....

50-50 er jo ikke så ille da. Jeg tenkte mer på at hvis fiskeboller er alternativet til fersk fisk, som er sunt, så er jo ikke 3-4 dl ren fløte i dem akkurat en drøm for hoftene. ;-) Jeg synes det er litt som med hjemmelaget potetmos, mange bruker fløte i, og da synes jeg det tar all smak fra selve potetene og det blir for mektig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135296-er-du-kresen/page/3/#findComment-840858
Del på andre sider

Gjest Pricilla

er ikke kresen.. Men er ikke særlig glad i fisk, noen typer jeg ikke liker og får brekninger av til og med - men har i hvert fall smakt.

Ellers så kan jeg smake på det meste.. Men IKKE ting jeg synes er ekkelt, sånn som snegler (hvorfor i huleste skal jeg ville ha slimdyr i munnen), slange, blåskjell, østers og froskelår. Vil heller ikke spise tunge, hjerte, blodklubb og sånn innvoll-mat.. Blir kvalm bare tanken, selv om noe sikkert er godt. Men det er ting jeg ikke VIL spise.

Samboeren min spiser alltid sneglger som forett når vi er ute, og han maser hver gang at jeg skal smake, han sier det bare smaker hvitløk - så hvorfor skal jeg spise noe jeg synes er ekkelt når det ikke smaker annet enn hvitløk? Da spiser jeg heller hvitløk.. hehe..

men liker å gå ut nye steder og spise ny mat.. bare det ikke er noe innvoll-mat eller fisk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135296-er-du-kresen/page/3/#findComment-840901
Del på andre sider

Annonse

Gjest gamlebarbie

Elgstek? Hørte jeg viltmat? ok ok ok. Du er herved invitert!!!

Er det selvskutt også eller? Imponert.

Ha!!! Nå kan du lure nå, og ettersom du ikke ville invitere meg med en gang, så skal jeg være "uggen", og ikke invitere deg, men skal si fra hvor GODT det var etterpå... ;-)

Så kan jeg invitere deg på en liten smørgåstårta.....yammmmmmmmmm

DET er godt det.:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135296-er-du-kresen/page/3/#findComment-841319
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...