Gå til innhold

Det vondeste du har opplevd?

Anbefalte innlegg

Si meg, fikk du ingen mén? Det høres jo helt for #&¤%& vondt ut ja!!! Er det mulig? Og hvilken stakkar var det som kjørte over deg? Du lå vel ikke bak doningen og gjemte deg for moro skyld og så..... bang?

Det var JEG som kjørte over meg. Det var det verste av alt.. kjørte i grøfta med ene hjulet, så traktoren nesten veltet, jeg skled ut av setet og ned på veien, mens traktoren fortsatte som om ingenting hadde skjedd. Den strevde litt med å komme over den dumpen hodet mitt utgjorde, men når det først hadde klart det, var det verste over. Tror jeg vet hva folk mener når de snakker om å se livet passere i revy, ja.. :o)

Det er ganske artig å se ansiktene til folk når jeg forteller at arret mitt stammer fra den gangen jeg kjørte over meg selv med traktor.. hehe..

Varige mèn? Tja, fikk et bekken som ble veldig skjevt, og som fører med seg masse problemer med rygg, skuldre og nakke. Ellers var jeg rimelig heldig!

Fortsetter under...

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nynne

10

• toci

8

• Dorthe

6

• Mistera

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest gamlebarbie

Det var JEG som kjørte over meg. Det var det verste av alt.. kjørte i grøfta med ene hjulet, så traktoren nesten veltet, jeg skled ut av setet og ned på veien, mens traktoren fortsatte som om ingenting hadde skjedd. Den strevde litt med å komme over den dumpen hodet mitt utgjorde, men når det først hadde klart det, var det verste over. Tror jeg vet hva folk mener når de snakker om å se livet passere i revy, ja.. :o)

Det er ganske artig å se ansiktene til folk når jeg forteller at arret mitt stammer fra den gangen jeg kjørte over meg selv med traktor.. hehe..

Varige mèn? Tja, fikk et bekken som ble veldig skjevt, og som fører med seg masse problemer med rygg, skuldre og nakke. Ellers var jeg rimelig heldig!

Usj, toci, godt at du klarte deg. Skummelt det der med selvgående traktorer...:-)

Det må nok være de to fødslene.

Skulle gjøre det beste for barna og fødsel så jeg tok ikke snev av smertestillende under noen av fødslene.

Ikke mange timene men du og du...hektisk nok den tid de varte :)

Annet...hmmm...kanskje den gang jeg skulle dra ut en negl på ene langfingeren...å få plass til all den bedøvelsen i den tynne fingeren...og så fire stikk og sprøyt inn...huff og huff...

...kunne nok byttet det med en fødsel :(

:)

Har ikke hatt noe jeg kan komme på som har vært skikkelig, skikkelig vondt. Hmmm.... *tenke, tenke* Jo, hadde en gang veldig vondt i hele overkroppen - når jeg pustet, lo osv (dvs hele tiden). Vet ikke hva det var, men det var grusomt. Men gikk over etter et par dager.

Annonse

Men i hule! Over deg selv? Det vil jeg kalle max uflaks. Håper det var noen som fant deg rimelig kjapt så du ikke lå der i grøfta lenge før noen kom deg til unsetning...

Tipper trynet mitt hadde vært ganske langt hvis noen hadde kommet med den arr-forklaringen til meg ja. Du skulle bare sett meg nå du....

Hjelpe meg! Da jeg leste at du var overkjørt av en traktor trodde jeg det bare var tull.

Når man opplever slikt lærer man seg sikkert å sette enda mer pris på livet.

Men i hule! Over deg selv? Det vil jeg kalle max uflaks. Håper det var noen som fant deg rimelig kjapt så du ikke lå der i grøfta lenge før noen kom deg til unsetning...

Tipper trynet mitt hadde vært ganske langt hvis noen hadde kommet med den arr-forklaringen til meg ja. Du skulle bare sett meg nå du....

hehe.. Broren min stod og så på hele opptrinnet, og jeg lurte alvorlig på om ikke han hadde tenkt til å komme og hjelpe meg å overleve. For meg virket det som om den hendelsen tok laaaaang tid. Han som stod og så på, skjønte ikke hva som skjedde før det var over. Han gikk rett i bakken da han så alt blodet.

Ellers... jo, jeg var 16 da dette skjedde, og det jeg husker best ved hele episoden er at mamma maste om at jeg måtte bytte truse siden jeg kom til å komme på sykehus.. hehe..

hehe.. Broren min stod og så på hele opptrinnet, og jeg lurte alvorlig på om ikke han hadde tenkt til å komme og hjelpe meg å overleve. For meg virket det som om den hendelsen tok laaaaang tid. Han som stod og så på, skjønte ikke hva som skjedde før det var over. Han gikk rett i bakken da han så alt blodet.

Ellers... jo, jeg var 16 da dette skjedde, og det jeg husker best ved hele episoden er at mamma maste om at jeg måtte bytte truse siden jeg kom til å komme på sykehus.. hehe..

Truseskift ja. Selvfølgelig. Mormoren min sier også det at man alltid skal ha rent undertøy, for man vet aldri om man havner på sykehuset.

(Eller andre steder? fnis...)

Men skjønner at broder gikk i bakken ja. Guri malla.

Godt du er i live og har en god historie å bidra med nå som det nærmer seg natten.....

Jeg vet ikke helt om jeg skal være imponert over at det går an å overleve sånt eller om jeg bare skal la det gå kaldt nedover ryggen på meg.

Kanskje du hadde såkalt englevakt som de diskuterer lenger ned her.....

Truseskift ja. Selvfølgelig. Mormoren min sier også det at man alltid skal ha rent undertøy, for man vet aldri om man havner på sykehuset.

(Eller andre steder? fnis...)

Men skjønner at broder gikk i bakken ja. Guri malla.

Godt du er i live og har en god historie å bidra med nå som det nærmer seg natten.....

Jeg vet ikke helt om jeg skal være imponert over at det går an å overleve sånt eller om jeg bare skal la det gå kaldt nedover ryggen på meg.

Kanskje du hadde såkalt englevakt som de diskuterer lenger ned her.....

Det var sikkert en engel som kjørte! ;-)

Med vennlig hilsen

Da jeg fikk en tung svingdør på stortåa mi så neglen ble røsket opp og sto i 90 grader rett opp fra neglrota. .....og da jeg måtte røske den av. To fødsler er ren idyll etter dette.

Det har jeg også opplevd. På barneskolen. Litt morsomt å lese i meldeboka ;

NN kom ikke på skolen pga brukket tånegl.

hohoho

:o)

Annonse

Min fysiske vondeste opplevelse var vel å bli knivstukket....

Etter det kommer vel fjerning av en Sacral cyste, med påsydd pølle, og 18 sting i ræva.... gikk som en gås i en måned etterpå, eneste positive var at jeg trenet rumpen når jeg gikk fordi jeg måtte "KLEMME" sammen rumpeballene så stingene fikk gro...

Da jeg fikk en tung svingdør på stortåa mi så neglen ble røsket opp og sto i 90 grader rett opp fra neglrota. .....og da jeg måtte røske den av. To fødsler er ren idyll etter dette.

Sorry, men nå ble jeg kvalm...

*kjenner liksom følelsen*

Det har jeg også opplevd. På barneskolen. Litt morsomt å lese i meldeboka ;

NN kom ikke på skolen pga brukket tånegl.

hohoho

:o)

Den var ikke brukket! Den var mer eller mindre revet opp med roten. Ikke noe å le av *snøft*!

neida. Men jeg får fortsatt gysninger når jeg går gjennom den døren.... Var 7-8 år da det hendte.....

Den var ikke brukket! Den var mer eller mindre revet opp med roten. Ikke noe å le av *snøft*!

neida. Men jeg får fortsatt gysninger når jeg går gjennom den døren.... Var 7-8 år da det hendte.....

Min hang fast og ikke en jævel fikk komme i nærheten av den der den stod rett opp! Jeg var også i den alderen.

I ettertid synes jeg det er rimelig komisk :o)

Min hang fast og ikke en jævel fikk komme i nærheten av den der den stod rett opp! Jeg var også i den alderen.

I ettertid synes jeg det er rimelig komisk :o)

komisk? ne-he-hei.au var det!Men ante ikke at det var fler enn meg som hadde gjennomlidd samme traume. På tide med egen forening?

Det må nok være de to fødslene.

Skulle gjøre det beste for barna og fødsel så jeg tok ikke snev av smertestillende under noen av fødslene.

Ikke mange timene men du og du...hektisk nok den tid de varte :)

Annet...hmmm...kanskje den gang jeg skulle dra ut en negl på ene langfingeren...å få plass til all den bedøvelsen i den tynne fingeren...og så fire stikk og sprøyt inn...huff og huff...

...kunne nok byttet det med en fødsel :(

:)

Æsj, nå ble jeg noe kvalm. hihi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...