Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har pusset opp hele kjøkkenet mitt ved å male frontene og skifte ut håndtakene og benkeplate. Et helt nytt kjøkken for veldig lite penger! :o)

Jeg hadde heller ikke heltre i dørene, men et sånt standard kjøkken fra Norema. Malte først med heftgrunn, før jeg tok to strøk med ønsket farge, oljemaling. Hadde en helt lys antikkhvit som basis. Deretter kjøpte jeg lasurolje med mahognyfarge og "vasket" de ferdigmalte dørene med en gammel fille med lasur. Fikk en veldig fin effekt. Ser ut som om det er heltre dører som er beiset med sånn gjennomskinnelig hvit beis. Hadde veldig lite lasur på til slutt, sånn at det ble et rolig og harmonisk resultat. Kjøpte benkeplate i bøk på IKEA, og gammeldagse håndtak i børstet stål. Resultatet er meget bra, om jeg så skal si det... :o)

Har lest om en del folk i interiørblader som får skapdørene spraylakkert. Det gir også et flott, men ganske annerledes resultat.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...