Gjest Daisy Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Sånn generelt foretrekker jeg bergensere fordi flesteparten av vennene mine er det. Men trøndere er også artige - har bekjente der også. Men trøndere og bergensere sammen derimot er det morsomste. Ingen som skjønner hva noen sier ) En trønder jeg kjenner kunne ikke skjønne hva de mente med "grådig mange mennesker ute i dag", ristet litt på hodet og trodde alle som var på byen var veldig grådige. 0 Siter
musikeren Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Bergensere er JÆVLIG slitsomme. Trøndere, helt klart. Liker harrystilen dems. Dessuten har en trønder ofte god sans for humor. 0 Siter
hulda Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Trøndere! sjø ættersom æ e trønder da vettu! 0 Siter
Susiluzi Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Skrevet 5. februar 2004 Sånn generelt foretrekker jeg bergensere fordi flesteparten av vennene mine er det. Men trøndere er også artige - har bekjente der også. Men trøndere og bergensere sammen derimot er det morsomste. Ingen som skjønner hva noen sier ) En trønder jeg kjenner kunne ikke skjønne hva de mente med "grådig mange mennesker ute i dag", ristet litt på hodet og trodde alle som var på byen var veldig grådige. Skal jeg si dere en ting: En trønder er det samme som en bergenser, bare uten humor Må si jeg ikke er helt fornøyd med de svarene jeg fikk..hihi... Asså jeg regnet med at mange kom til å skrive noe shit om bergensere... men det jeg ikke visste var at såååå mange likte trøndere... ) 0 Siter
Susiluzi Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Skrevet 5. februar 2004 Forrsten, eg likar best bergensare eg hehehe.. alle skjønner vel at eg e en bergenser sjøl 0 Siter
sigga Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Jeg foretrekke snille mennesker jeg, så driter jeg litt i hvor de kommer fra...(",).. 0 Siter
Gjest kakel Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Bergensere er JÆVLIG slitsomme. Trøndere, helt klart. Liker harrystilen dems. Dessuten har en trønder ofte god sans for humor. :-D 0 Siter
Gjest tod Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Pest eller Kolera. Du traff spikeren på hodet 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Du traff spikeren på hodet *High five* ;o) 0 Siter
Susiluzi Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Skrevet 6. februar 2004 *High five* ;o) Pest eller kolera dere liksom...*rekke tunge* Det var ganske "bra" svart, men bergensere er faktisk veldig hyggelige 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 Bare en liten kommentar: Bergen er en by, mens Trøndelag består av to fylker. Litt vanskelig å sammenligne. Jeg foretrekker trøndere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.