Vincent Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Pjuk. Jeg er så dritt lei av å jobbe. Så det så. 0 Siter
Gemini Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Det er jeg også. Men det hjelper vel lite... 0 Siter
Gemini Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Gå deg en tur i sola! :-) Hvilken sol? 0 Siter
Vincent Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Skrevet 5. februar 2004 Gå deg en tur i sola! :-) Dra te' Moss. 0 Siter
Gjest mossing Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Dra te' Moss. Nei, hold deg unna Moss. Ikke sol i byen i dag, bare ljug. 0 Siter
Gjest kakel Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Nei, hold deg unna Moss. Ikke sol i byen i dag, bare ljug. Titter ut av vinduet på Høyda - jovisst! - eller har jeg sånn sol-folie på vindu? :-) 0 Siter
Gjest mossing Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Titter ut av vinduet på Høyda - jovisst! - eller har jeg sånn sol-folie på vindu? :-) Moss sentrum: Ser ut av vinduet. *løper til andre siden av bygget for å sjekke* -pust-pes--- nei, ingen sol. Ikke gjenskinn av sol på Jeløya en gang. Beklager! :-) 0 Siter
Gjest kakel Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Moss sentrum: Ser ut av vinduet. *løper til andre siden av bygget for å sjekke* -pust-pes--- nei, ingen sol. Ikke gjenskinn av sol på Jeløya en gang. Beklager! :-) Men i rakkern a - jo det er noen skyer,- men det er da sol bak skyene?!?!?! Du får ha deg opp Fjordveien og glo! *paranoid over hvem du er* 0 Siter
Gjest mossing Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Men i rakkern a - jo det er noen skyer,- men det er da sol bak skyene?!?!?! Du får ha deg opp Fjordveien og glo! *paranoid over hvem du er* Er det ikke en 25 - 26.000 i Moss, da? :-) Aner ikke hvem du er heller. Med velvilje kan jeg vel se at det er sol bak skyene, i hvertfall litt sørover og ut over fjorden. 0 Siter
Gjest kakel Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Er det ikke en 25 - 26.000 i Moss, da? :-) Aner ikke hvem du er heller. Med velvilje kan jeg vel se at det er sol bak skyene, i hvertfall litt sørover og ut over fjorden. Takk! :-) hehe - jo det er vel nærmet en 30.000 også! *s* 0 Siter
Gjest mossing Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Takk! :-) hehe - jo det er vel nærmet en 30.000 også! *s* Kanskje det, ja. Og så kan vi jo lett regne med Rygge og Våler, i hvertfall, og da er det sikkert minst 50.000 mennesker. Og skal vi nå tenke storkommune som vi mossinger gjerne gjør, så tar vi gjerne Råde og Vestby også - kanskje nedre Hobøl også - DA BLIR VI STORE DA! Pass opp "ælvetroll"! :-) 0 Siter
Gjest kakel Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Kanskje det, ja. Og så kan vi jo lett regne med Rygge og Våler, i hvertfall, og da er det sikkert minst 50.000 mennesker. Og skal vi nå tenke storkommune som vi mossinger gjerne gjør, så tar vi gjerne Råde og Vestby også - kanskje nedre Hobøl også - DA BLIR VI STORE DA! Pass opp "ælvetroll"! :-) Ælvetroll! *skvatt* Du kjenner meg du! :-O 0 Siter
Gjest mossing Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Ælvetroll! *skvatt* Du kjenner meg du! :-O Øhh? Trodde "ælvetroll" var et vanlig uttrykk om Særpinger og Fredriksta-folk. Er det ikke det da? *titter seg skeptisk rundt* 0 Siter
Gjest kakel Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Øhh? Trodde "ælvetroll" var et vanlig uttrykk om Særpinger og Fredriksta-folk. Er det ikke det da? *titter seg skeptisk rundt* ok! *roer ned her* hehehehehe 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Gå å putt noe stort og spennende inn i en tifeldig panteautomat og se hvordan stakkaren på andre siden reagerer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.