Gå til innhold

Mascara som ikke smitter?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde tenkt å legge inn denne tråden før jeg så tråden om neglelakken under her altså. :o)

Bruker mascaraen Nivea Beatue og ettellerannet med Lash, men synes den smitter litt utover dagen slik at jeg blir gråsvart under øynene og det er jo ikke særlig pent. Noen som har erfaring med en mascara som ikke smitter? Og helst ikke koster skjorta heller...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135418-mascara-som-ikke-smitter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

jeg bruker den fra Lóreal?, den som heter volume x 4 eller noe sånt... Er gråbrun farge med gulltopp...

Smitter ikke og er lett å vaske av med vann og såpe..

Men hvis det regner eller snør så får man "vippe-spor" på øyelokka, men det får man jo av andre som ikke er vannfaste også..

Koster litt under 100 kr. Har prøvd mange, men denne er den beste for meg i hvert fall..

Det spørs hva du mener med "koster skjorta"? Min absolutte favoritt er Yves Saint-Laurent FauxCils, koster 198 kroner, men det er den verdt.

Hvor får man denne da? Må vel i et parfymeri sikkert? Jeg hater parfymerier. Vanligvis stinker det der inne og damene bak disken ser ut som et malerskrin og jeg føler meg overhode ikke hjemme! :o) Men må man - ja, så må man!

Annonse

Mascaraen fra Mary Kay er superbra!

Den smitter ikke av, sitter godt, gjør vippene fine, klumper ikke, rett og slett supermascara.

Men den må altså kjøpes gjennom en konsulent.

www.marykaynorway.no/

Og nei, jeg er ikke konsulent for Mary Kay, men jeg kjøper fra en som er det :)

Hvor får man denne da? Må vel i et parfymeri sikkert? Jeg hater parfymerier. Vanligvis stinker det der inne og damene bak disken ser ut som et malerskrin og jeg føler meg overhode ikke hjemme! :o) Men må man - ja, så må man!

Hehe, ja du må nok kjøpe den på parfymerier. Er enig i at det lukter veldig sterkt på de fleste, aner ikke hvordan de ansatte klarer å jobbe der uten å få konstant hodepine. Men, kjapt inn og kjapt ut, må man så må man. :-)

Forresten, hvis du ikke har tatt en titt på Meldinger må jeg bare få si en gang til hvor utrolig gode de havrebollene dine er, laget dem for noen dager siden og det var en stor suksess.

Hei,

Kanebo har en mascara som man vasker av med varm vann. Denne smitter IKKE. Husker ikke hva den heter, men om du spør i butikken etter Kanebo-maskaren som vaskes av med varmt vann, så vet de hva du mener :-)

Jeg hadde akkurat samme problemet som deg, og Kanebo var som å komme til himmelen! Og så slipper man å styre med renseprodukter i tillegg.

Anbefales! Men jeg husker da altså ikke prisen, et sted rett under 200 kr tror jeg... Men den er verd hver eneste krone!

Beste hilsen fra

Hei,

Kanebo har en mascara som man vasker av med varm vann. Denne smitter IKKE. Husker ikke hva den heter, men om du spør i butikken etter Kanebo-maskaren som vaskes av med varmt vann, så vet de hva du mener :-)

Jeg hadde akkurat samme problemet som deg, og Kanebo var som å komme til himmelen! Og så slipper man å styre med renseprodukter i tillegg.

Anbefales! Men jeg husker da altså ikke prisen, et sted rett under 200 kr tror jeg... Men den er verd hver eneste krone!

Beste hilsen fra

Den som heter 38 grader?

Prøver ut en ny en i dag, jeg. La du ikke merke til det??? Ha, ha.

Den heter Maybelline Sky High Curves. Tror den er på tilbud på Vita. til ca 70,- Vanlig pris er 95,- tror jeg.

Ble for opptatt med å slarve skit til å se på øyenvippene dine, du må blafre mer med dem vet du! :o)

Annonse

Hehe, ja du må nok kjøpe den på parfymerier. Er enig i at det lukter veldig sterkt på de fleste, aner ikke hvordan de ansatte klarer å jobbe der uten å få konstant hodepine. Men, kjapt inn og kjapt ut, må man så må man. :-)

Forresten, hvis du ikke har tatt en titt på Meldinger må jeg bare få si en gang til hvor utrolig gode de havrebollene dine er, laget dem for noen dager siden og det var en stor suksess.

Lagde dem jeg også her en kveld :) Men hadde ikke havregryn så jeg byttet det ut med rug!

Fremdeles gode :)

Jeg bruker dem som rundstykker da, ikke boller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...