Gå til innhold

Minnebok vers

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg med minnebok vers?det må passe til førsteklassing (jente)leter etter mine gamle minnebøker men finner dem ikke.Finnes det internett sider med dette?har prøvd å søke men finner ikke noe

Skrevet

Når berg og dal oss skiller, og du meg ikke ser, så husk det var (navn) som disse linjer skrev.

Tenk når du blir 18 år, og skal gå med oppsatt hår. Gruer du deg ikke? Nålene kan stikke!

Når du blir gammel og ingen vil ha deg, så sett deg på taket og la kråka ta deg.

Roser er røde, fioler er blå, druer er søte og du er likeså.

Det er disse jeg husker fra da jeg var liten hvertfall.. =)

Skrevet

Roser er røde, fioler er blå, druer er søte og du er likeså

L

VEL

V

En rose fikk din mor i gave, den var plukket i himmelens have, en engel lå i dens favn, XXX var hennes navn

Det er jo så mange søte, men husker forsyne meg ingen! :o)

Skrevet

Roser er røde, fioler er blå, druer er søte og du er likeså

L

VEL

V

En rose fikk din mor i gave, den var plukket i himmelens have, en engel lå i dens favn, XXX var hennes navn

Det er jo så mange søte, men husker forsyne meg ingen! :o)

mange takk for fine vers!

Skrevet

mange takk for fine vers!

LEV VEL kom ikke helt heldig ut ser jeg. Men du vet sikkert hvordan vi pleide å skrive det? LEV nedover og så VEL bortover slik at de delte på bokstaven E. SØT TØS (jente) brukte vi på samme måte husker jeg.

Skrevet

LEV VEL kom ikke helt heldig ut ser jeg. Men du vet sikkert hvordan vi pleide å skrive det? LEV nedover og så VEL bortover slik at de delte på bokstaven E. SØT TØS (jente) brukte vi på samme måte husker jeg.

ja husker LEV VEL ja!

kakki1365380609
Skrevet

husk at vi er venner

selv om denne boka brenner

som hvite svane på havets bølge,

må hell og lykke deg alltid følge

med pudder i vesken og nesen i sky

går lille frøken xxxx i Bergens by (feks på bynavn)

Skrevet

Gid lykken må gro, som gresset bak do

Takk for mange tips,boka er nå ferdigskrevet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...