Gjest kakel Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 supert altså....lurer på om de bildene hadde noe med et barnebarn å gjøre...en mørk voksen jente.... Det er dumt hvordan noen reagerer når andre har fattet interesse for noe som f.eks fedon... Klart vi er engasjerte når vi har funnet noe som både virker logisk ikke inbefatter "sulting" og i tillegg virker - halloooo hvem vil vel ikke oppmuntre andre.....for ikke å snakke om f.eks oppleveslen av den turen du nevner, det er jo supert når man får gode,positive opplevelser gratis på kjøpet....??? jeg bare spør... Fortsetter du som dette så er du i 70 til påske du :-)) Klems.... ÅH! - - STOORE GLEDE! = jeg har satset på 70 kilo neste jul jeg! hehe Håper det er du som får rett! det er vel som når man er gravid, - man må snakke om det hele tiden, -men sånt er jo jeg ferdig med vettø! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
still5barnsmor Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 ÅH! - - STOORE GLEDE! = jeg har satset på 70 kilo neste jul jeg! hehe Håper det er du som får rett! det er vel som når man er gravid, - man må snakke om det hele tiden, -men sånt er jo jeg ferdig med vettø! jeg begynte slankern for ganske nøyaktig to år siden og hadde som mål med 0,5kg i uken - sunn og fel vettu.... Raste ned 12kg på to mnd uten å gjøre noe spes.... spiste 5måltid for dagen, trente aerobic tre ganger i uken....det var sååååå gøy.... OG idag to år etter så er enda tre kg vekke og jeg har holdt vekta....5kg til så er bmi'en såvidt innafor normalen....har det ikke travelt - er så fornøyd....15kg synes altså :-))) klems 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kakel Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 jeg begynte slankern for ganske nøyaktig to år siden og hadde som mål med 0,5kg i uken - sunn og fel vettu.... Raste ned 12kg på to mnd uten å gjøre noe spes.... spiste 5måltid for dagen, trente aerobic tre ganger i uken....det var sååååå gøy.... OG idag to år etter så er enda tre kg vekke og jeg har holdt vekta....5kg til så er bmi'en såvidt innafor normalen....har det ikke travelt - er så fornøyd....15kg synes altså :-))) klems Så herlig da! min BMI er jo 32 - så jeg er jo søren meg dødelig fet! *skrekk* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
still5barnsmor Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Så herlig da! min BMI er jo 32 - så jeg er jo søren meg dødelig fet! *skrekk* min var 31 da jeg begynte, nå er jeg kommet ned i 27 *stolt* Dessuten har jeg fått masse selvtillit også for min mann forteller meg hele tiden at jeg er sååååååååå deilig....om ikke det gir på gangsmot så....:-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atene Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Nå er jeg ikke med i det hele tatt - men det blinker til i hodet -men husker det altså ikke! *s* Det var en side der du kunne plotte inn kroppsmålene dine, og få ut et "fotografi" av deg selv. Du la det ut rett etter Lions "eplekake". Husker du nå ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
still5barnsmor Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Det var en side der du kunne plotte inn kroppsmålene dine, og få ut et "fotografi" av deg selv. Du la det ut rett etter Lions "eplekake". Husker du nå ? snakker om lion....hvor er hun???? Har vært ALTFOR lenge vekke ja....!!!! klems fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kakel Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Det var en side der du kunne plotte inn kroppsmålene dine, og få ut et "fotografi" av deg selv. Du la det ut rett etter Lions "eplekake". Husker du nå ? jo, men det var jo ikke meg - det var jo bare en tegning. ...og det var rundt den tiden jeg giftet meg, da veide jeg 82 - - så....:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg veide 96 kilo i jula og er 168 høy, så sylslank har jeg vel ikke akkurat vært....:-) Aner ikke hva slags bilder du kan ha sett da! *s* Min mage har fått en "knekk" - og det kom etter keisersnitt for 12 år siden, har liksom ikke blitt helt bra. Heldigvis har jeg ikke sprukket noe etter graviditetene, så jeg tror det er håp med trening. Gåstaver ja! - de er helt topp. Det sies at man øker forbrenningen med 30% med de. Jeg har problemer med å gå lite, for å si det sånn, -det er så trivelig! Går sammen med søstra mi og vi skravler og går hardt likevel! I går kveld så vi den mest utrolige vinterhimmelen - hadde aldri sett det framfor tv'en....Vi var ute og gikk i 2 timer!!!! - mandag gikk vi 1 time. Virkelig deilig. Nå har jeg inngått avtale med noen jenter på jobben, og vi skal gå rundt kvartalet i lunsjen også - ja kall meg gjerne fanatikere, -det er så moro! og det hjelper! Nå veier jeg 89! - - Skal ned i 70, hadde jeg tenkt. Ja, tror jeg skal holde meg inne på dette forumet, -de på Åpent syns jeg maser sånn med denne Fedon-fyr'n Så flink du er! *Impregnert* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.