Gå til innhold

please hjelp meg.

Anbefalte innlegg

Dette burde jeg vell snakke med en ordentlig psykiater om, men jeg har ikke penger. Der ligger vell mye av problemene mine. Jeg har så mange.

For 4 mnd siden fikk jeg meg en skjønn gutt, han er livet mitt. når jeg var 2 mnd grravid ble jeg sammen med samboeren min. vi flyttet hit jeg sitter i dag rett etter fødselen, men alt har gått galt.

Jeg har vondt i magen hele tiden, familien hans blander seg i alt samme med min, vi krangler alltid over dem. Spesielt min mor, hun har psykiske problemer, og jeg tør ikke si ifra til henne. Og typen min kan jeg ikke prate med for da blir han sur å jeg ødelegger dagen hans.

jeg må ha hjelp ellers knekker jeg sammen. Men uten penger å uten venner ( de forsvant når jeg ble gravid) hva skal jeg gjøre???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135449-please-hjelp-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne familierådgivningskontor være noe? Vet ikke, men jeg tror de er gratis.

Du kan også henvende deg til en prest. En telefon til Frelsesarmeen er gratis.

Du kan også kontakte Alternativ til Abort Norge. AAN. Det høres kanskje ut som et merkelig forslag. Men de har veldig god greie på hvor man kan få hjelp til hva og hva det koster. Også etter svangerskap.

Det går an å kontakte helsestasjon. Sosialkontor og barnevern kan også være aktuelle instanser, men oppleves kanskje mer dramatisk.

Du kan også ringe til Mental Helses Hjelpetelefon:

810 30 030.

Håper noe av dette kan bringe deg nærmere en løsning.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135449-please-hjelp-meg/#findComment-841376
Del på andre sider

Kunne familierådgivningskontor være noe? Vet ikke, men jeg tror de er gratis.

Du kan også henvende deg til en prest. En telefon til Frelsesarmeen er gratis.

Du kan også kontakte Alternativ til Abort Norge. AAN. Det høres kanskje ut som et merkelig forslag. Men de har veldig god greie på hvor man kan få hjelp til hva og hva det koster. Også etter svangerskap.

Det går an å kontakte helsestasjon. Sosialkontor og barnevern kan også være aktuelle instanser, men oppleves kanskje mer dramatisk.

Du kan også ringe til Mental Helses Hjelpetelefon:

810 30 030.

Håper noe av dette kan bringe deg nærmere en løsning.

tusen takk for hjelpen dere har begge gitt meg, jeg skal gjøre det du sa jeg så får jeg se håper det hjelper..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135449-please-hjelp-meg/#findComment-843063
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...