Gå til innhold

Min datter lever ustadig

Anbefalte innlegg

Gjest Malerinnen

Dette synes jeg var teit gjort av deg.Men de fleste ante nok ugler i mosen, en moden dame på 48 skriver ikke så "barnslige" innlegg.

Det er opp til deg, men hvorfor kunne du heller ikke skrive som sant var, at du var datteren til en slik mor og ønsket våre synspunkter på din mors oppførsel?

Hvorvidt en dame på 48 nødvendigvis er moden kan diskuteres.

Fortsetter under...

• Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gemini

10

• Anki

4

• favn

3

• kakki1365380609

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Min mor kunne utvilsomt ha skrevet så barnslige innlegg.

Dersom jeg hadde skrevet ut fra min egen situasjon ville det ha farget innlegget og blitt ledende. Jeg fant det mer hensiktsmessig å skrive som min mor, bruke hennes tanker og argumenter for å se hva slags innvirkning det hadde på andre mennesker og for å være objektiv. Du må huske på at jeg ikke visste hvordan responsen ville bli i utgangspunktet. Jeg har levd med hennes meninger i alle år.

Jeg synes i grunn det er greit at innleggene står som de gjør nå. For de menneskene som har svart gjør det ingen forskjell hvem som skrev innlegget. Det som betyr noe er meningen i ordene som har blitt skrevet.

Ja, det er mange som ble mistenksomme. Det et godt at kildekritikk er utbredt.

Jeg er en av dem som svarte 'Bekymret mamma48' noen ganger.

Når det viser seg at de argumenter og følelser du har skrevet som 'Bekymret mamma48', er et tredjepersons referat om din mor som du nærmest er i krig med, stiller jeg meg svært skeptisk til din versjon av saken.

Dette var barnslig av deg. Ser ikke bort fra at mora di er smartere enn du skal ha det til.

Jeg er en av dem som svarte 'Bekymret mamma48' noen ganger.

Når det viser seg at de argumenter og følelser du har skrevet som 'Bekymret mamma48', er et tredjepersons referat om din mor som du nærmest er i krig med, stiller jeg meg svært skeptisk til din versjon av saken.

Dette var barnslig av deg. Ser ikke bort fra at mora di er smartere enn du skal ha det til.

Faktum er at min mor er veldig lik Malerinnens mor. Og det er ikke bare min oppfatning av henne, men mange andre jeg snakker med som ser det på samme måte, bl.a. et av hennes søsken, min far og flere andre. Så det er dessverre fullt mulig at voksne mødre er ganske så umodne.

Min mor har faktisk fått flere tilbakemeldinger fra andre (på hennes alder og eldre, ikke bare mine subjektive reaksjoner) at hun må se å bli voksen snart. Men det fortsetter bare i samme mønster som før, at det er så synd på henne, som har en så vanskelig datter som meg. Jeg får skylden for hennes helseplager også. Total ansvarsfraskrivelse... Igjen - ganske så likt det Malerinnen ga uttrykk for at moren hennes kom med.

Gjest TheKnight

Men man vil jo stole på folk!!!

Man vil jo stole på folk?? Hva er det for noe å komme med da? En ting er å stoile på folk i RL, men du kan da ikke gå rundt og stole på alle folk inne på intrnett. Er du klar over hvor mange som skifter identitet på nettet eller? Våkn opp! Du har garantert snakket med en drøss av folk som ikke har samme kjønn som de utgir seg for en gang. For ikke å snakke om alder, bakgrunn og så videre. På DOL er det mange som tar opp intime ting, og du kan vedde på at det er mange som beskytter seg på den måten. For ikke å snakke om tar opp prblemer FOR venner og sånn. En ting er å juge for folk man kjenner, noe annet er å juge for folk man aldri skal møte, ikke kjenner, og ikke har noe ansvar overfor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...