Gå til innhold

Hva gjør du mens du doler?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har vært syk denne uka, og dolet litt innimellom. men det tar tid, så det blir vel slutt på det.

fint med åpnet forum at det er mye action (litt FOR mye). andre disk.steder (SOL) er det jo knapt noen innom mer enn en gang i uka.... Her er det så mye action at det liker godt kunne vært chat. - men vi slipper jo all hei'ingen og hade'ingen her, da :-)

Annonse

har vært syk denne uka, og dolet litt innimellom. men det tar tid, så det blir vel slutt på det.

fint med åpnet forum at det er mye action (litt FOR mye). andre disk.steder (SOL) er det jo knapt noen innom mer enn en gang i uka.... Her er det så mye action at det liker godt kunne vært chat. - men vi slipper jo all hei'ingen og hade'ingen her, da :-)

Svarer som Vincent: venter. Oftest er det i påvente av ideer til det jeg jobber med, svaret på en email, at noen skal lage middag, osv...

Å, Herregud jeg er mega effektiv; jeg lager middag, passer minsten som sover, hører på radio, lufter dyner og tepper, vasker klær, tørker klær, sender sms med handleliste til gubben, leser blad og svarer deg... maken til effektivitet skal du lete lenge etter...(",)...

Å, Herregud jeg er mega effektiv; jeg lager middag, passer minsten som sover, hører på radio, lufter dyner og tepper, vasker klær, tørker klær, sender sms med handleliste til gubben, leser blad og svarer deg... maken til effektivitet skal du lete lenge etter...(",)...

pøh! - her er du:

http://www.shqipnet.com/chat.jpg

Annonse

Nope, beklager... men potetene koker mens jeg sitter her, maskina med klesvask ruller av seg selv, klærne henger på snora på vaskerommet, ungen sover..(heeelt alene)...dynene henger ute på verandaen, og jeg har nettopp lest ferdig bladet mitt og fått svaret på min handleliste til gubben... Så jeg er mega flink....(";)..

(passiv effektivitet, kaller jeg det.)

Nope, beklager... men potetene koker mens jeg sitter her, maskina med klesvask ruller av seg selv, klærne henger på snora på vaskerommet, ungen sover..(heeelt alene)...dynene henger ute på verandaen, og jeg har nettopp lest ferdig bladet mitt og fått svaret på min handleliste til gubben... Så jeg er mega flink....(";)..

(passiv effektivitet, kaller jeg det.)

wow!

Selv sitter jeg og laster ned noen bilder med fine farger på - til bruk i en presentasjon......ikkenoen rundt meg som trenger meg til noe annet - enda....)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...