Gå til innhold

Kunsten å erte på seg DOL-ere

Anbefalte innlegg

Gjest provokatøren

Å -det er så enkelt, så enkelt! Jeg har gjort det gang på gang den siste tiden, og det er så enkelt!

Man tager ett stykk halvveis brennbart tema, lager et lite innlegg som man vrir og former litt - og vips får man de lengste trådene, og dominerer "100 nye!.

Er man riktig dyktig raser debatten i dagesvis, og i noen tilfeller får man tilsnakk av Webmaster, eller til og med slettes.

Moro er det lell! :-)

Har virkelig fått utfolda meg på flere forum i det siste.

Gjett hvem jeg er! Snart kommer jeg i en tråd nær deg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135557-kunsten-%C3%A5-erte-p%C3%A5-seg-dol-ere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil du ha en psykoanalyse av mennesker som deg? Vel, det er mulig å få hjelp vet du for det er ikke helt bra når forsvarsmekanismene dine skader og provoserer andre mennesker. Det er tross alt du som har problemer, ikke alle andre. Du får kanskje midlertidig fornøyelse av dette på sikt vil du bare føle deg enda mer elendig. Søk hjelp før du blir enda mer psykopatisk!

Gjest Passiv alenemor!

Du er sikkert Strandhai(kongelige debatter),sør, eller UIF?

Ja, det er gøy å krangle, det er sant.Vi voksne kan jo ikke krangle som småunger i RL, men her er det fritt fram for barnsligheter.

Om man vil krangle bør man ta opp tema som:Kongehus og monarki, utlendinger og kriminalite og rasisme(veldig hett!!!garantert tenning!!), alenemødre og deres livsførsel og utnyttelse av offentlige midler osv.

Men man kan bli veldig hekta på denne type underholdning, og det kan bli veldig dyrt, og du jobber veldig lite effektivt når du er hekta.Tipper mange hus og kontor har grodd ned pga folks nettavhengighet )lol(

Er du stolt av at du klarer å provosere noen her på DOL?

Det klarer jo hvem som helst når som helst.

Ønsker du en utfordring på noe det faktisk er verdt å være stolt av, så måtte det være å poste en tråd om et emne du vet det finnes forskjellige meninger om - og så klare å megle de ulike DOL'erne til å bli enige om å slutte å krangle og kverulere.

DET er en verdig utfordring og noe å være stolt av.

Personlig så anser jeg det for tilnærmet umulig:-)

Mens det du skryter av er noe som er tilnærmet like utfordrende som å åpne en ulåst dør.....

Annonse

Gjest provokatøren

Er du stolt av at du klarer å provosere noen her på DOL?

Det klarer jo hvem som helst når som helst.

Ønsker du en utfordring på noe det faktisk er verdt å være stolt av, så måtte det være å poste en tråd om et emne du vet det finnes forskjellige meninger om - og så klare å megle de ulike DOL'erne til å bli enige om å slutte å krangle og kverulere.

DET er en verdig utfordring og noe å være stolt av.

Personlig så anser jeg det for tilnærmet umulig:-)

Mens det du skryter av er noe som er tilnærmet like utfordrende som å åpne en ulåst dør.....

Jeg må ha lov til å være litt stolt, da. En ting er å erte på seg åpent forum, men jeg tar de snille småbarnsmødrene også jeg. :-)

Det å få dem til å være enige har jeg faktisk også klart - enige om å HAAAAAAATE meg!

En felles fiende...

Ja, ja, det morsomste er at man bare setter dem i gang og så ikke forsvarer seg en gang.

Jeg må ha lov til å være litt stolt, da. En ting er å erte på seg åpent forum, men jeg tar de snille småbarnsmødrene også jeg. :-)

Det å få dem til å være enige har jeg faktisk også klart - enige om å HAAAAAAATE meg!

En felles fiende...

Ja, ja, det morsomste er at man bare setter dem i gang og så ikke forsvarer seg en gang.

Små barn, små gleder....

Gjest provokatøren

Fint, -for det var litt dødt her:)

Det spiller jo liten rolle om du har funnet på et tema eller ei - så lenge det er sansynlig, så er det jo noe å debattere!

Jeg tror du er han her;

http://www.tv2.no/program/bilder/36294.jpg

HVORDAN GJETTET DU DET??? :-)

Det var så dødt her en lang periode, så jeg måtte bare gjøre noe! Lage tråder med litt liv og mange innlegg. :-)

Annonse

Gjest provokatøren

Store barn, lange tråder! :-)

Herregud, hadde det ikke vært for meg hadde det ikke vært mye interessant å lese på DOL siste måneden!

Ta for eksempel den superinteressante tråden til nanna over her! Wow - det var inntressangt! Her blir det nok mange meninger!

Gjest Moderator

Og den ene dagen hevder man det ene - mens man neste dag lager innlegg hvor man med stor tyngde påstår det motsatte.

Man ber andre om hjelp den ene dagen - og så skjeller man ut de som forsøker å hjelpe den neste...

Den ene dagen fremmer man sin egen fortreffelighet - mens man den neste kritiserer andre for det samme...

osv.

osv.

Og man ønsker selvfølgelig ikke å bruke fast nick - for da kan noen via forfattersøk se hva man driver med.

Gjest Moderator

Ta for eksempel den superinteressante tråden til nanna over her! Wow - det var inntressangt! Her blir det nok mange meninger!

Når man jevnlig har behov for å slenge dritt om andre, ønsker man selvfølgelig ikke bruke fast nick

Dol benyttes til å dekke mange ulike behov.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...