Gå til innhold

Vedlegg i Outlook Express

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

still5barnsmor

åpne outlook og velg verktøy på oppgave linjen. nederst har du noe som heter alternativ, åpne den...så trykker du på skillearket sikkerhet og fjerner haken hvor det står noe lignende til "fjern usikre vedlegg" eller noe slikt, helt øverst...

Hvis du lukker outlook og åpner det igjen vil alle vedlegg du har mottatt tidligere være åpen igjen

klems

åpne outlook og velg verktøy på oppgave linjen. nederst har du noe som heter alternativ, åpne den...så trykker du på skillearket sikkerhet og fjerner haken hvor det står noe lignende til "fjern usikre vedlegg" eller noe slikt, helt øverst...

Hvis du lukker outlook og åpner det igjen vil alle vedlegg du har mottatt tidligere være åpen igjen

klems

Å du er en knupp. Nå er det i orden. Takk skal du ha.

Hvis du hadde visst hvor jeg stressa med det der...brukte jo måneder bare på å finne ut hva OE var for noe...

klems

Hehe, ja jeg også måtte tenke en stund før jeg skjønte det. Det var jo logisk, men hvem tenker logikk bestandig. Nå har jeg lastet ned Mirc, og det byr også på problemer. Jeg har hatt det for noen år siden, og husker ikke en damn shit. Lese lese....

still5barnsmor

Hehe, ja jeg også måtte tenke en stund før jeg skjønte det. Det var jo logisk, men hvem tenker logikk bestandig. Nå har jeg lastet ned Mirc, og det byr også på problemer. Jeg har hatt det for noen år siden, og husker ikke en damn shit. Lese lese....

det mest irriterende er at når du endelig får det til så er det så sinnsvakt logisk... *gremme*

good luck...

Lurer du på noe er det bare å spørre, jeg har fått mye hjelp her tidligere til alt mulig...

klems

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...