Gå til innhold

Remerom eller Cipralex?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest PluttiPlott

Jeg ble kvalm og mistet matlysten av Ciramil som er det samme som Cipralex. Hadde nok prøvd Remeron hvis jeg var deg.

Jeg har brukt cipralex siden oktober i fjor og er veldig fornøyd. Hadde noen ekle bivirkninger de første 14. dagene så var det over (vanvittig kvalme, urolig søvn og svimmelhet). Har ikke merket noe på matlysten, verken økt eller minsket.Remeron har jeg aldri prøvd så det skal jeg ikke uttale meg om, men jeg synes det er verdt å prøve cipralex. Den er jo blant de "snille" med tanke på bivirkninger :o)

Lykke til!

Hilsen

Jeg har brukt cipralex siden oktober i fjor og er veldig fornøyd. Hadde noen ekle bivirkninger de første 14. dagene så var det over (vanvittig kvalme, urolig søvn og svimmelhet). Har ikke merket noe på matlysten, verken økt eller minsket.Remeron har jeg aldri prøvd så det skal jeg ikke uttale meg om, men jeg synes det er verdt å prøve cipralex. Den er jo blant de "snille" med tanke på bivirkninger :o)

Lykke til!

Hilsen

Ok,...Etter hva jeg forstår nå ,kan de kombineres også, Kansje begynne med remeron da siden den er minst bi-virk. på.

Kansje jeg kan bruke begge etterhvert. Har hørt at Cipralex skal være meget effektiv, så det var den jeg satsa på i utgangs punktet..

Jeg sluttet med Remeron etter 1 mnd. fordi jeg la på meg 4-5 kg av de. Jeg "bodde" i kjøleskapet omtrent. Jeg ble også veldig trøtt av de og måtte ta de om kvelden. Etter det gikk jeg over til Cipralex og gikk heldigvis ned i vekt igjen uten å være spesielt kvalm, fik bare mindre matlyst.

Annonse

Jeg sluttet med Remeron etter 1 mnd. fordi jeg la på meg 4-5 kg av de. Jeg "bodde" i kjøleskapet omtrent. Jeg ble også veldig trøtt av de og måtte ta de om kvelden. Etter det gikk jeg over til Cipralex og gikk heldigvis ned i vekt igjen uten å være spesielt kvalm, fik bare mindre matlyst.

Hvis Remeron reduserer kvalme og får meg opp i vekt er det jo helt perfekt da..:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...