Gå til innhold

Fruen som er stor

Albertine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Fruen som er stor

Vel, egentlig ikke. Men jeg har startet noen prosesser. Neste uke skal jeg til homeopat. Har vært hos fastlegen min som skriver henvisning til psykolog - men det er 6-7 mnd ventetid...

Og så skal jeg til Dr. Lindbergs klinikk i mars.

Jeg har nemlig kommet til den konklusjonen at jeg skal slutte å være stor og sterk og klare alt selv. Nå skal jeg være stor og sterk og ta i mot hjelp! Et stort skritt for meg.

Plages for tiden av halsbetennelse. Det gjør at matlysten er ganske liten, men jeg har funnet ut, dessverre, at det ikke gjør vondt å spise sjokolade. Men jeg trøstespiser likevel mindre. Akkurat nå.

Så nå får vi se hvordan det går videre. Jeg er svært interessert i å få hjelp til å bytte ut denne dårlige vanen med noe annet, men jeg har gitt opp å prøve å få det til selv!

He, føltes godt å skrive det og samtidig mene det.

Så, det var en liten oppdatering. Det var koselig at du var interessert.

Hvordan går det med nurket ditt og deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, egentlig ikke. Men jeg har startet noen prosesser. Neste uke skal jeg til homeopat. Har vært hos fastlegen min som skriver henvisning til psykolog - men det er 6-7 mnd ventetid...

Jeg har nemlig kommet til den konklusjonen at jeg skal slutte å være stor og sterk og klare alt selv. Nå skal jeg være stor og sterk og ta i mot hjelp! Et stort skritt for meg.

Plages for tiden av halsbetennelse. Det gjør at matlysten er ganske liten, men jeg har funnet ut, dessverre, at det ikke gjør vondt å spise sjokolade. Men jeg trøstespiser likevel mindre. Akkurat nå.

Så nå får vi se hvordan det går videre. Jeg er svært interessert i å få hjelp til å bytte ut denne dårlige vanen med noe annet, men jeg har gitt opp å prøve å få det til selv!

Det går fint med både nurk og mamma. Grunnen til at jeg spør er at jeg skal i gang med storstilt kostholdsomlegging selv, og deriblant prøve å få bukt med småspising. Begynner med Lindberg i mars, og merker godt at jeg trenger tiden til å begynne å tenke annerledes. Vi får følge hverandre da vet du...*s* Morsomt å høre hvordan det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fruen som er stor.

Det går fint med både nurk og mamma. Grunnen til at jeg spør er at jeg skal i gang med storstilt kostholdsomlegging selv, og deriblant prøve å få bukt med småspising. Begynner med Lindberg i mars, og merker godt at jeg trenger tiden til å begynne å tenke annerledes. Vi får følge hverandre da vet du...*s* Morsomt å høre hvordan det går!

Godt at det går bra med dere. Ja, vi kan følge hverandre. Det kan være godt å ha noen å støtte seg på i vansklige perioder.

Sukk, skulle ønske det fantes en mirakelkur som tok vekk 50 kg på 2 mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som meg, blir Fedon-fundamentalist! :-) da er man opptatt av DET. og det virker!

Er det dyrt å skulle få time hos Fedon' sjæl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som meg, blir Fedon-fundamentalist! :-) da er man opptatt av DET. og det virker!

Er det dyrt å skulle få time hos Fedon' sjæl?

Jeg har vært på klinikken til Lindberg (ikke hos sjefen sjøl da, noe som var fryktelig greit) og er sjeleglad for det. Fikk gjennomgått nøye hele min helsetilstand og spesialtilpasset diett. Raste ned ti kilo på tre uker og så for meg en slank og deilig kropp innen kort tid. Strek i regninga da, at jeg ble gravid og måtte slutte. Begynner igjen nå om tre uker! Er nemlig perfekt for meg og min insulinresistente kropp, denne kuren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...