Gå til innhold

salve på sår?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pyrisept bare renser, det har vel direkte legende effekt.

Det beste mot sår er en salve som inneholder aloe vera. Dette fungerer svært bra. Vi bruker produktene fra Volare og har vært utrolig fornøyde. Datteren min klemte fingeren sin og fikk store sorte sår som vi smurte inn med sårsalven til Volare. Etter en uke kunne man ikke se at det hadde vært noe galt, enda dette så skikkelig skummelt ut da det skjedde.

Lykke til.

Annonse

Gjest gamlebarbie

Pyrisept bare renser, det har vel direkte legende effekt.

Det beste mot sår er en salve som inneholder aloe vera. Dette fungerer svært bra. Vi bruker produktene fra Volare og har vært utrolig fornøyde. Datteren min klemte fingeren sin og fikk store sorte sår som vi smurte inn med sårsalven til Volare. Etter en uke kunne man ikke se at det hadde vært noe galt, enda dette så skikkelig skummelt ut da det skjedde.

Lykke til.

Enig med pappa, Aloe Vera er bare topp. Tenk, jeg har tusen planter av Aloe Vera, og glemte å si det......hm......altzheimer light som hopper inn........

Prøv ren Aloe Vera, har du ikke planten, vel......

Enig med pappa, Aloe Vera er bare topp. Tenk, jeg har tusen planter av Aloe Vera, og glemte å si det......hm......altzheimer light som hopper inn........

Prøv ren Aloe Vera, har du ikke planten, vel......

aloe vera er en fin sak, men veldig lett å bli allergisk mot. jeg ville ikke tatt det i åpne sår, bare på problemhud

Annonse

aloe vera er en fin sak, men veldig lett å bli allergisk mot. jeg ville ikke tatt det i åpne sår, bare på problemhud

Jeg har aloe vera gele som er tilsatt dødehavssalt. Den kan smøres rett på åpne sår, brukes i underlivet mot sopp, og den kan faktisk spises. jeg tok en teskje mot sår hals og bel betraktelig bedre.

Jeg har aloe vera gele som er tilsatt dødehavssalt. Den kan smøres rett på åpne sår, brukes i underlivet mot sopp, og den kan faktisk spises. jeg tok en teskje mot sår hals og bel betraktelig bedre.

Vi som selger Volare, pleier å si at geleen kan brukes i alle kroppsåpninger :)

Og det stemmer det, den funker både på sopp, sår hals, brannsår, sår...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...