Gå til innhold

J##### psykratri Norge

Anbefalte innlegg

Gjest Susi___!

Sorry men trenger bare og få det ut(det er jo frivelig og lese så jeg øser nå ut av meg)

Ble i går skrevet ut fra akutt avd på xxxxxx sykehus,etter å ha vært der i 15 dager pga et alvorlig intox,med masse piller. Dette var da min 5 innleggelse siden slutten av okt 2003. Jeg har nå endelig på plass på xxxxxx botreningssenter,men ikke før den 19 feb.

Har en ganske komplisert og ustabil hjemmesituasjon for tia så de ville ikke skrive meg ut til hjemmet. Så sp.målet var,hvor "plassere" meg i mens. Dro opp til sosialkontoret med en fra avd. Der var det jo mye hjelp og få,eller IKKE! De tilbydde meg en plass på en hospits for narkomane og prostituerte,det var alt de kunne hoste opp med. Hallo!!!

Jeg er en 20 år gammel jente i en ganske ustabil situasjon,og skal bli plassert mitt i et kaos. Da ber dem jo nesten om at det skal gå galt,noen det ikke kan,for da mister jeg plassen ved botreningsenteret.

Fikk mye støtte fra legen og ansatte ved avd,men det var jo seff lite de kunne gjøre. Det er jo en akutt avd,så nå er jeg hjemme da,til over helga. Da får jeg søke ly hos en vennine frem til den 19,med dette skulle strengt tatt ikke vært nødvendig. *arrrrggggg*

Hva er detta for et system????

Sorry,måtte få ut frustrasjonen.

Klem en sliten.lei,frustrert og fortvila

Susi_

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135610-j-psykratri-norge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når søkte du om bolig? Du kan ikke forvente å få drømmeleiligheten samme dag som du spør.

Viktig med planlegging og at ting er i orden _før_ man er oppe i situasjonen.

hadde ikke forventa det NEI,er ikke dum!men reagerte på at det eneste de hadde som en mellom stadie eller hva jeg ska kalle det er et hosbist.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135610-j-psykratri-norge/#findComment-842558
Del på andre sider

hadde ikke forventa det NEI,er ikke dum!men reagerte på at det eneste de hadde som en mellom stadie eller hva jeg ska kalle det er et hosbist.

Det er ikke så lett å finne et sted å bo samme dag som en søker. Alternativet til hospits blir kanskje hotell? Det blir dyrt.. De som hjelper deg på sykehuset burde søkt før. De visste at dette problemet ville dukke opp.

Er det studenthybler der du bor så kan du kontakte Studentsamskipnaden og høre om de har noe ledig som du kan leie de dagene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135610-j-psykratri-norge/#findComment-842559
Del på andre sider

Det er ikke så lett å finne et sted å bo samme dag som en søker. Alternativet til hospits blir kanskje hotell? Det blir dyrt.. De som hjelper deg på sykehuset burde søkt før. De visste at dette problemet ville dukke opp.

Er det studenthybler der du bor så kan du kontakte Studentsamskipnaden og høre om de har noe ledig som du kan leie de dagene.

Kjære deg

trist å høre hvordan du har det og du må tro at hjelpen vil komme til deg og.

Har du ingen familie eller venner som du kan bo hos?

Jeg vet selv at sosialkontoret kan i spesielle tilfeller leie deg inn på hotell. De nevner bare ingenting for å spare penger.

Men vist du tar med deg legeærklæring, så er det i hvertfall verd et forsøk.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135610-j-psykratri-norge/#findComment-842577
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...