Gå til innhold

Lønn kontorleder

Anbefalte innlegg

Gjest forfremmelse

Jeg har blitt forespurt om jeg vil bli kontorleder på min arbeidsplass i det offentlige. Som kontorleder vil jeg få ansvar for budsjett, personalansvar for 8-10 personer med alt det innebærer med medarbeidersamtaler m.v. Jeg vil få ansvar for å ha oppdaterte prosedyrer og internkontroll/HMS + mye annet som statistikker, regnskap osv, osv.

Jeg ble også bedt om å komme med et forslag på hva jeg skal ha i lønn. Min nåværende lønn er 268 000.

Noen som vet hva som er vanlig lønn for en kontorleder? Jeg har ingen lederutdanning, kun en noe foreldet handelsutdannelse. Men jeg kan en hel masse fordi jeg har vært på samme arbeidsplass i mange år og alltid har vist interesse for å lære nye ting og utvikle meg både i jobbsammenheng og ellers i organisasjoner o.l. Det er nok derfor jeg er blitt spurt, fordi de mener jeg er som skreddersydd til denne jobben. Det er ikke snakk om en ny stilling, bare omgjøring av stillingen jeg har i dag.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135619-l%C3%B8nn-kontorleder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...