Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For første gang har jeg sett et helt program med Skravlan. Makan til plagsom fyr skal du lete lenge etter! Det er det samme hver gang: Han stiller et spørsmål, gjesten begynner på et svar, og Skravlan bryter av. Igjen og igjen og igjen! Skjønner jo at det må være en viss form for dialog, men når gjesten så og si alltid blir avbrutt blir det plagsomt. I tillegg har han omtrent like mye karisma som en røkt ål...

Skrevet

Men han er da så søøøøøøt.

Mmm... Som røkt ål ;-)

Skrevet

Mmm... Som røkt ål ;-)

han har flott utstråling. interessante gjester. OG han klarer å live opp, bli personlig med dem. Hva mer kan man forlange?? ukens beste talkshow!!!!!!

Skrevet

han har flott utstråling. interessante gjester. OG han klarer å live opp, bli personlig med dem. Hva mer kan man forlange?? ukens beste talkshow!!!!!!

Mangler ikke på interessante gjester, men han klarer ikke å slippe dem til! Og når han endelig gjør det, så avbryter han dem med en gang. En som er alt for glad i å høre sin egen stemme.

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig! Bare slått av sjøldiggeren Synnøve Svabø.

Pjuuuuuuuuuuuuuuk!

Skrevet

Mangler ikke på interessante gjester, men han klarer ikke å slippe dem til! Og når han endelig gjør det, så avbryter han dem med en gang. En som er alt for glad i å høre sin egen stemme.

-eller en som har en humor du ikke forstår, men som publikum i salen forstår veldig godt.

han overrumpler gjestene sine på en veldig pen måte. og vi heldige (!) tv-seere får dermed se en annen og mer naturlig side av intervju-objektene/gjestene. Gjestene trives stort sett godt, selv om de av og til blir 'tatt litt på senga'

Skrevet

Jeg synes Fredrik er søt.

Hadde jeg og han vært homofile er jeg helt sikker på at jeg hadde inngått partnerskap med han.

Skrevet

Jeg liker opplegget, jeg. Gleder mg til hver fredagskveld: Først&Sist, og Stingers. :)

Skrevet

Har ikke lagt merke til at han er fæl til å avbryte. Synes han har et underholdene program.

Skrevet

-eller en som har en humor du ikke forstår, men som publikum i salen forstår veldig godt.

han overrumpler gjestene sine på en veldig pen måte. og vi heldige (!) tv-seere får dermed se en annen og mer naturlig side av intervju-objektene/gjestene. Gjestene trives stort sett godt, selv om de av og til blir 'tatt litt på senga'

Der er det ikke mye overrumpling, nei.

Alt er gjennomgått på forhånd.

Dessuten er det klippet til.

Skrevet

Jeg syns han er en helt forferdelig programleder. Og nei da, jeg trenger ikke å se på - gjør heller ikke det om jeg er hjemme, men i går stod det på da jeg var hos foreldrene mine *urk*

Søt er vel omtrent det siste jeg ville kalt han for. Syns han ser så lite velstelt ut :(

Men bra man ikke må se på da ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...