Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å bli kvitt den kan du bare glemme, det går ikke.

Jo forresten, den dagen kjærligheten er over så slipper du fri fra faenskapet!!!

Jeg var ikke sjalu tidligere, men etter en lengre periode med avvisning fra kjæresten begynte jeg å tenke. Fy fan hvor jeg hater å være sjalu, dæ ødelegger hele dagen! Håper D går over selvfølgelig, men da må først kjæresten slutte å avise meg å bli flinkere til å gi meg komplimenter!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135640-sjalusi/#findComment-842884
Del på andre sider

hei

Hva er det som egentlig gjør deg sjalu? Å være sjalu er å ikke være trygg på seg selv og kanskje omgivelsene.

Det er viktig at du har en viss klarhet under hvilken omstendigheter du blir sjalu, for idet hele tatt klare å bli "kvitt" den.

Ikke sikkert du klarer å bli helt kvitt problemet, men du kan bedre det ved å være åpen og ærlig. Gå helt til grunne på hvorfor du reagerer slik du gjør. Og eventuelt snakk med dem/de det gjelder.

Om hva du føler,tenker og hvorfor.

Tror likevel at alle kan være sjalu noen ganger, men det er forskjell på "positiv" og negativ sjalusi etter mine begrep.

Tror du har endel å jobbe med, men tror likevel du kan klare o forbedre problemet om du virkelig er innstilt.

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135640-sjalusi/#findComment-842896
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...