Gå til innhold

Når gleden er stor

Anbefalte innlegg

Gjest EnGladOle

Har dere noen gang opplevd at dere er så glade at tårene bare kommer fram og at hjertet fylles med så mye glede at man får en rar følelse i seg.

Dette skjedde med meg idag. Jeg må bare si at den siste tiden har vært fantastisk og deilig.

Det hele har vært slik at jeg i en lang periode har hatt problemer hjemme med syk mor og diverse slike ting. Noe som har ført til at jeg slet med dårlig selvtiliit i lang tid. Dette påvirket alt, mot mennesker, sport og skole. Jeg er en fotballspiller men har ikke hatt lykke med det tidligere. Nå er jeg 23 år og dette er det beste som har skjedd meg. På fotballbanen hadde jeg dårlig selvtillit g fikk ikke ut noe. Så jeg har løpt fra problemene og skiftet klubber ofte. Det er ikke bra. Fra jeg var junior spilte jeg på det lokale laget men kom ikke med på a-laget da jeg ble gammel nok. På en rekruttkamp for det laget spilte jeg så dårlig at jeg en spiller som var en av de erfarne på laget ba om at jeg måtte bli tatt ut. Det var det absolutte lavmål for meg, jeg følte at nå hadde jeg sunket dypt. Så jeg sverget på aldri å komme tilbake. Da var laget i 3 div. Så begynte jeg på et 5 div lag og det gikk som det måtte. Det gikk ikke bra og treneren mente at jeg burde finne meg en klubb i 6 div og spille, jeg var ikke god nok. Da var jeg på vei til å gi opp. Jeg har heldigvis hatt en trener fra juniortiden som har hjulpet meg mye og han hjalp også meg nå. Vi gikk sammen og terpet på en del fotballting som skjerming av ball etc. Etter dette begynte jeg også med psykolo timer. Så følte jeg plutselig en dag at jeg hadde mer å gi enn jeg hadde fått til tidligere så jeg meldte meg tilbake på det laget som jeg hadde sverget aldri på å komme tilbake til. Nå er de i 4 div. Jeg husker ennå de ansiktuttrykkene som møtte meg første dagen på treningen "Ja der er han igjen, han er vel ikke god nok". Så feil kan man ta! Etter en periode med å kjenne nivået og slikt er jeg på god vei til å få kontrakt med laget og spilte 30 minutter i siste treningskamp. De personene som før ikke likte meg, gir meg ros for treningene. Jeg har kommet godt med i det sosiale. Og for å ikke glemme en ting, den treneren som mente at jeg måtte spille lenger nede i divisjonene, han sendte jeg en sms der jeg skrev: "Hei xxxxx, jeg vil bare takke deg for den konstruktive kritikken du gav meg sist, den har hjlpet meg enormt. Nå har jeg fått kontrakt i en klubb i 4 div og det takket være deg. Tusen takk og lykke til med sesongen deres." Det var så deilig å kjempe mot problemene og se at nå endret folk plutselig sin holdning til meg, Det er så deilig. Selvsagt vet jeg at jeg må være ydmyk og bare jobbe knallhardt videre men dette unner jeg meg. Dette hadde jeg ikke drømt. Nå går plutselig alt bra. Skole etc.

Livet er så deilig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135675-n%C3%A5r-gleden-er-stor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...