brasmil Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 ok, siden dere alle ambefaler å få i seg noe annet enn bare frukt og grønnsaker,og at det ikke er så sunt å bare spise frukt og grønnt som jeg trodde, så hva om jeg spiser litt havregrøt til frokost, og litt fisk (laks/tunfisk el) og ellers grønnsaker og et parr frukt om dagen. eller er dte noe annet jeg burde spise?? (spiser ikke kjøtt/kylling) er jo ikke no vits å kaste bort all treninga mi, og ikke få noen resultater :-) tenkte også at jeg skulle drikke bare vann, og det er vel bare sunt vel? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Drikke litt melk også. Tunfisk og laks er bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darma Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Høres myyye bedre ut! Tipper at du blir mye mer utholden slik at man kan holde ut lengere og få bedre humør! Man kan godt bare drikke vann, melk er oppskrytt og for små barn og kalver..!! (melk inneholder masse sukker, drikk toppen 2 dl skummet melk per dag) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Høres myyye bedre ut! Tipper at du blir mye mer utholden slik at man kan holde ut lengere og få bedre humør! Man kan godt bare drikke vann, melk er oppskrytt og for små barn og kalver..!! (melk inneholder masse sukker, drikk toppen 2 dl skummet melk per dag) I melk er det proteiner som hun ble oppfordret til å ha i seg, samt det er den beste kalsiumkilden. Som jente bør du også ha i deg det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.